איפה מוצאים מטפלת?

סדר יום

איפה מוצאים מטפלת?

אם הגעתם לשלב שבו צריך לשחרר את התינוק/פעוט ולדאוג לאדם אחר שיטפל בו, אתם ודאי בדילמה רצינית. איפה מוצאים את המטפלת המתאימה? ריכזנו עבורכם מס' אפשרויות למציאת המטפלת המיוחלת, ולפני הכל חשוב לזכור: לא משנה איך תגיעו למועמדת הפוטנציאלית, בדקו אותה היטב לפני שאתם מכניסים אותה אליכם הביתה (או את התינוק אליה). היום אין דבר כזה להיות זהירים מדי, חובתכם לדאוג לתינוק שלכם ולוודא שאתם מפקידים אותו בידיים הטובות ביותר עבורו. קראו את הפוסט הזה על מה חשוב לבדוק אצל מטפלת לתינוק או קראו את הפוסט הזה על איך לוודא שהמטפלת היא טובה אחרי שכבר התחילה את עבודתה איתכם ואם אתם לא בטוחים אם עדיף מטפלת או משפחתון/פעוטון – קראו את הפוסט הזה על היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם.

להלן רעיונות איפה אפשר למצוא מטפלת, אם יש לכם רעיונות נוספים, נשמח אם תשאירו בתגובות.

תלו מודעות בשכונה – זו אופציה טובה למי מבינינו שיותר סומך על אנשים באופן כללי. לא מתאים לכל אחד, אבל כמובן שגם אם מתקשרים אליכם דרך המודעה, סננו היטב את המועמדים/מועמדות. קראו כאן איך לראיין מטפלת – כל הדברים שחשוב לבדוק

אתרי אינטרנט/פייסבוק – בפייסבוק יש כבר קבוצת הורים מקומית לכל עיר ולכל שכונה בערך, חפשו את קבוצת ההורים בעיר שלכם, או את שם השכונה ונסו את מזלכם שם. לא מומלץ לכתוב כתובת מדויקת או פרטים כלשהם על התינוק בפורום הציבורי. בנוסף, יש את האתרים הקלאסיים לחיפוש מטפלות – אתר בייביסיטר, אתר אולג'ובס בו מופיעות מטפלות ובייביסיטריות תחת קטגוריית "כללי", באתר יד 2 יש לוח מטפלות. עשו בדיקה.

בגן של הילדים הגדולים שלכם במידה ויש, או בגן/פעוטון שבו נמצאים חברים שלכם –אם כבר יש לכם ילדים, נסו לשאול בגן שלהם, לפעמים הסייעות בגן עובדות בחצי משרה (במידה והגן פרטי) או שהן נמצאות בקליקה של מטפלות ומכירות מישהי שיכולה להתאים. לא מזיק לשאול ולהתעניין. שאלו גם חברים שלכם אם בגן שלהם יש סייעת שמכירה מישהי אולי.

דרך אמהות מהאיזור שלכן – כשאתם יוצאים לטיול עם התינוק, שאלו אמהות אחרות עם עגלות שמסתובבות בגינות/בפארקים,בקניונים, לפעמים הן יכולות להמליץ על מטפלות מהאיזור. איפה מכירים אמהות בחופשת לידה?

דרך אנשים מהעבודה שלכם – שאלו אנשים בעבודה אם הם מכירים מטפלות פוטנציאליות – בנות שמחפשות עבודה, או מטפלות שבדיוק מתפנות – בין אם מעבודה אצלם או אצל אנשים אחרים.

דרך חברים וחברים של ההורים/שכנים – אל תהססו להפעיל את כל מי שצריך. שאלו את ההורים שלכם אם הם מכירים מישהו/מישהי רלוונטיים, או שאולי החברים שלהם מכירים – לפעמים דרך קשרים פשוטים אפשר להגיע למטפלת המיוחלת. שאלו גם את השכנים שלכם, או שהם מכירים מישהי, או שאולי יש לכם שכנה שהיא בעצמה יכולה להתאים. לכו תדעו.

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.