בהריון וצריכה שמלה? תכירי את REN2DRESS

את בהריון, רוצה לדפוק הופעה לאירוע ואין לך כוח לכתת רגליים בחנויות או שלא מצאת שום דבר שמוצא חן בעינייך? תכירי את REN2DRESS – בוטיק אופנה אינטרנטי לנשים בהריון. שוחחנו עם יזמית האתר, יפעת אהרון, בת 30, נשואה לטל ואמא של עומר בן השנה וחודשיים שהחליטה להפוך את האהבה הגדולה שלה, תחום האופנה, לעיסוק שלה.

מה עומד מאחורי הרעיון של REN2DRESS?

הרעיון הוא פשוט – נשים בהריון משנות את מידותיהן, וברגע שאישה מוזמנת לארוע בהריון, בעיקר בחודשי ההריון המתקדמים, היא רוכשת שמלה שלרוב תשמש אותה פעם או פעמיים וזהו, ועל כך היא משלמת כמה מאות שקלים. האתר שלי הוקם כדי לתת מענה לצורך של להיראות טוב באירועים, גם כשאת בהריון, מבלי להוציא סכומי כסף הסטריים ומבלי לשבור את הרגליים בחיפוש אחר שמלה כשאת כבר כבדה ואין לך כוח להסתובב יותר מדי. האתר מציע מגוון של שמלות בסגנונות שונים של מותגים בינלאומיים שלא נמכרים בחנויות ההריון בארץ.

איך עלה הרעיון להקים את האתר?

כשהייתי בחודש שמיני ניסיתי למצוא שמלה לחתונה של החברה הכי טובה שלי, וממש התקשיתי למצוא. לא התחברתי לשמלות שראיתי בחנויות השונות, ביניהן חנויות ייעודיות של בגדי הריון, והתבאסתי. בכלל, יש תופעה כזאת שכשאת בהריון את פתאום מגלה המון דברים שעוד לא המציאו, עוד לא חשבו עליהם או שאין להם מענה מספק בשוק הקיים לנשים במצבך. אצלי זה התחבר ישר לאופנה, שזאת סוג של מחלה אצלי כבר המון שנים. באופן אישי אני מאוד אוהבת להלביש אנשים – כל החברות שלי יודעות שהכיף שלי זה להלביש אותן ושהארון שלי פתוח תמיד – זה לא מקרה חריג אצלנו בבית שבאה אלי חברה כדי למדוד ערמה של שמלות ויוצאת עם שמלה ארוזה בשקית עם אקססוריז תואמים.

אילו שמלות ניתן למצוא באתר?

כל השמלות הן שמלות של מותגי הריון מארה"ב ומאנגליה, השתדלתי מאוד להביא מותגים שאין בארץ ולתת אלטרנטיבה גם למבחר וגם לסגנון שקיימים בארץ – אני מאמינה שאפשר וצריך להתלבש בהריון בדיוק באותו סגנון ובאותו סטנדרט אופנתי שהיה לך לפני ההיריון – וזה גם מה שהנחה אותי כשהתלבשתי בהריון שלי. לשמחתי יש המון מעצבים וחברות נהדרות ששותפים לאותה תפיסה. מעבר לכל זה, באתר ניסיתי לתת מענה לסוגים שונים של לקוחות וסגנונות.

מהו טווח המחירים ומה כוללת השכרה של שמלת הריון באתר?

המחיר הממוצע להשכרת שמלה הוא 200 ₪. המחיר הזה כולל משלוח של השמלה עד הבית כיום לפני האירוע ואיסוף חזרה של השמלה יום לאחר האירוע. בנוסף, אני אישית מגיעה עם השמלה (ע"פ בקשה מיוחדת, אני גם יכולה להביא איתי עוד 2-3 שמלות למדידה), עוזרת למדוד, ומתאימה גם אקססוריז להשכרה במידה והאישה מעוניינת. אני חושבת שבהריון גם ככה יש לא מעט הוצאות, במיוחד כשמדובר בילד ראשון כשעוד צריך לרכוש עבורו את כל הציוד, ובתקופה הזאת יכול מאוד להכביד גם להוציא הרבה כסף על שמלות לאירועים, במיוחד כשזו רכישה לרוב חד פעמית. היתרון באתר הוא שהוא בסופו של דבר מצמצם עלויות להריונית שאוהבת לדפוק הופעות ולהתלבש, וגם מאפשר השכרה של מותגים שלא נמכרים ברשתות בארץ.

 

שמלת הריון דגם black boho מתוך אתר REN2DRESS

שמלת הריון דגם black geo מתוך אתר REN2DRESS

 

איך זה עובד בפועל? כל לקוחה שמזמינה שמלה דרך REN2DRESS  מקבלת ממני שיחת טלפון בה אני מבררת איתה מה המידה שהכי תתאים לה עפ"י גובה, מידה לפני ההיריון, מידה בהיריון ושלב ההיריון. בנוסף, יש אופציה למי שעדיין לא בטוחה לגבי המידה בה אני מגיעה עם מספר שמלות למדידה כדי שהיא תוכל להיות יותר בטוחה בהחלטה שלה. (באותה עלות) אני חייבת להגיד שזה שירות ממש מפנק- לבחור כמה שמלות, לקבל אותן עד הבית למדידה ורק אחר כך להחליט אם בא לך ללבוש אחת מהן – פריבילגיה אולי רק של סלבריטאים.

 את חושבת ששירות כזה יכול לעבוד כשרות מקוון להריוניות מבלי שימדדו קודם את השמלות?

אני חושבת שאנחנו עוברים תהליך של שינוי בתפיסות לגבי רכישת אופנה בכלל, וכך גם אופנה בהריון. יש לי לא מעט חברות שלא העזו לקנות בגדים באינטרנט לפני שהם הכירו אותי, בעיקר כי הן פחדו מנושא המידות ועכשיו מאשימות אותי בהתמכרות קשה לעניין. למרות המגמה הזאת אני מבינה שיש בנות שלא יכולות להזמין בגדים בלי למדוד, במיוחד בתקופת הריון, לכן אני מציעה להגיע עד אליהן עם מס' שמלות למדידה. עם זאת חשוב לי להדגיש, כי כל השמלות מעוצבות בצורה שתחמיא לשלבים שונים של ההיריון ונמדדו על נשים אמיתיות בהריון.

ולסיום, ספרי לנו קצת על ההחלטה לצאת לקריירה חדשה אחרי הלידה

כמו לא מעט נשים הייתי בתקופת ההריון מאוד עסוקה בהריון עצמו ובשינויים שעוברים עלי וכל השאר די נדחק הצידה. התחלתי לבחון מחדש את סדרי העדיפויות שלי, את השאיפות והרצונות. ואחרי שהבן שלי נולד הבנתי שאני רוצה להיות כמה שיותר איתו ובמקביל לבנות משהו משלי. אני חושבת שזה לא מקרי שהרבה נשים יוצאות לקריירה עצמאית או מקימות עסק עצמאי אחרי הלידה. בשבילי כל חווית ההיריון, הלידה והאימהות היו מעצימות ברמות אדירות- וזה בדיוק מה שנתן לי את הכוח והאומץ לבנות משהו שלי, לגמרי לבד. עם תמיכה של בן הזוג, המשפחה והחברים הקרובים, אבל בבסיס – לבד. בלי שותפים או משקיעים, בלי יועצים. לפני שהייתי אמא בחיים לא הייתי מעזה לעשות כזה דבר. הייתי חולמת על זה, מפנטזת לפרטי פרטים, אבל להוציא אל הפועל? בחיים לא. כנראה שהייתי צריכה להפוך לאמא קודם כדי שזה יהיה אפשרי. לאתר REN2DRESS

Share This Post
Have your say!
10

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.