מה לעשות כשיש צירים?

אם הגעת לכאן כנראה שאת עם צירים עכשיו, או שאת רוצה לדעת מה לעשות כשיש צירים. מוזמנת גם לקרוא כאן על איך מזהים צירים.

אם הלידה שלך מתקרבת ואת רוצה לדעת מה לעשות כשיש צירים, או יותר נכון איך כדאי לזוז בזמן ציר או צירים הגעת למקום הנכון. את מוזמנת גם לקרוא כאן איך מקדמים פתיחה?

מה לעשות כשיש צירים?

מיילדות רבות שדיברנו איתן המליצו לזוז בזמן צירים בצורת שמיניות, ממש כמו בטסט של אופנוע. לעשות במקום שמיניות, דמייני כאילו יש קונוסים שאת צריכה לזגזג ביניהם.

זה מה שמומלץ לעשות בזמן ציר או צירים על מנת לקדם בצורה מקסימלית את הפתיחה וכדי לזרז את התפתחות הלידה. מה קורה בבית החולים עד שנכנסים לחדר לידה?

מה לא כדאי לעשות בזמן צירים?

בזמן צירים נשים רבות נלחצות ומתכווצות, או מתקפלות. נורא קל ליפול למקום הזה של להתכווץ ורק לחכות שהציר שהגיע ייגמר, אבל זה בדיוק מה שמאוד לא מומלץ לעשות כי זה פשוט תוקע את התקדמות הלידה.

מומלץ מאוד לא להתקפל, לא כדאי להתכווץ, צריך להשתדל, על אף שזה מאוד קשה להתייחס לצירים באופן חיובי, ולדעת שכל ציר בעצם מקרב את הלידה.

את מוזמנת לקרוא כאן איך מזהים צירים אמיתיים ואיך יודעים מתי כדאי לצאת אל בית החולים?

מה עושים כשיש צירים

מה צריך לעשות בזמן ציר?

לנוע, חשוב להיות בתנועה, לא להתקפל ולא לעמוד במקום. זה מאוד קשה ומאתגר, אבל כך הכי נכון לקדם את הלידה.

(בהמשך הכתבה טיפ איך להקל על הכאב בזמן הציר כך שיתאפשר לנוע ביתר קלות), וכפי שכבר כתבנו, מומלץ לנוע בעיקר בשמיניות, כך התינוק יתברג הכי טוב בתעלת הלידה, למרות שגם תנועה רגילה והעובדה שלא תשבי מקופלת וחסרת תזוזה תעשה עבודה טובה בקידום הלידה והפתיחה.

מוזמנת לקרוא מה כדאי לקחת בתיק שמכינים ללידה?

מה יכול להקל על כאבי צירים

שלבי אצבעות כף ימין באצבעות יד שמאל, החזיקי אותן יחד וברגע שמתחיל ציר שימי אותן על הבטן התחתונה והרימי אותה מעט בעזרת האצבעות וקצת לחץ בשילוב עם נשימה ארוכה, ולאחריה הוציאי את האויר לאט לאט דרך השיניים, כך שייצא לך הצליל "שששששש……" עשי זאת שוב ושוב עד שהציר נגמר.

זה יקל משמעותית את הכאב. מניסיון של הרבה אמהות. נסי זאת בזמן ציר, זה אמור מאוד להקל על הצירים. אם את במיון יולדות, התייעצי עם המיילדות שנמצאות שם לגבי כיצד מומלץ לנוע בזמן צירים.

לעיתים למיילדות שונות יש גישות שונות וטכניקות אחרות להתמודדות עם הכאב וקידום הלידה. בהצלחה.

המידע המופיע במאמר מובא לצורך מידע כללי בלבד. המידע מהווה את עמדתו של כותבו ואינו מהווה חוות דעת מקצועית או רפואית. אין המאמר מהווה תחליף לבדיקה רפואית פרטנית או לדעתו של איש מקצוע. האתר או כותב המאמר לא יהיו אחראים לכל תוצאה הנובעת מפרסום תוכן זה או מכך שמי מקוראי המאמר ביצע את המוצע בו, בין אם התייעץ או שלא התייעץ כראוי עם בעל מקצוע בעניינו האישי.

Share This Post
Have your say!
10
5 Comments
  1. Pingback: צירים

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.