עגלת מוצי IGO אייגו

מוצי אייגו

IGO עם אמבטיה

שוקלים לקנות עגלה של מוצי? מאדרלנד, החברה המייבאת את עגלות מוצי לארץ מוכרת מס' דגמים של עגלות מוצי. נסענו לחנות שלהם ברשפון על מנת להתרשם מדגם מוצי IGO.

מס' מילים כלליות על העגלה

עגלת מוצי IGO היא עגלה טובה ואיכותית. היא לא אכזבה אותנו בשום פרמטר ובמידה ואתם מוכנים להשקיע סכום לא מבוטל בעגלה בסדר גודל של עגלות מוצי – אנו חושבים שמוצי אייגו היא עגלה שעונה על כל הצרכים של הורים לאחר לידה (מחיר מדויק של העגלה בהמשך הכתבה)

אמבטיה

לעגלת מוצי IGO יש 2 אופציות של אמבטיה: אחת מעט רחבה וכבדה יותר מהשניה. (הכבדה יותר תעלה כ – 100 שקלים יותר). האמבטיה הרחבה והכבדה יותר מיועדת למי שרוצים לשים דגש על מרחב לתינוק בשלבים הראשונים ומוכנים לשלם בכך שהיא תעלה מעט יותר ושמשקלה יהיה מעט כבד יותר. רוחב האמבטיה הרגילה – 30 ס"מ, רוחב האמבטיה הרחבה יותר – 32 ס"מ. לדעתנו זה משמעותי. (בעגלה מוצי EVO לדוגמא האמבטיה הרגילה היא ברוחב 31 ס"מ, ובמוצי EXO צרה יותר, כ – 29 ס"מ בלבד).

IGO עם טיולון

טיולון

הטיולון של עגלת מוצי IGO הוא סביר. רוחב מושב הטיולון 29 ס"מ, סביר. את הטיולון ניתן להרכיב על העגלה – גם עם וגם נגד כיוון הנסיעה (עוזר מאוד בשלבי המעבר הראשונים לטיולון) וניתן לקפל את העגלה כאשר הטיולון מורכב עליה, רק כאשר הוא מורכב בכיוון הנסיעה. הטיולון של עגלת מוצי IGO שוקל 2 ק"ג – משקל ממוצע לטיולון, ונתון נהדר של הטיולון שמאוד מצא חן בעינינו הוא הגגון המכסה נהדר מפני השמש ומאוד שימושי בקיץ הישראלי.

משקל

עגלת מוצי אייגו  שוקלת 8 קילו השלדה, ועוד 2 ק"ג טיולון. משקל האמבטיה תלוי בדגם בו תבחרו – בערך עוד 2-4 ק"ג.

גובה ורוחב

בעגלת מוצי אייגו ניתן לכוון את גובה ידית העגלה – גובה העגלה במצב מינימלי – 110 ס"מ. מצב מקסימלי – 115 ס"מ. עגלה זו לצורך העניין מתאימה גם לאנשים גבוהים וגם לאנשים ממוצעים. (או זוג שהאישה נמוכה או לא גבוהה במיוחד והגבר יותר גבוה). רוחב העגלה הנו 58 ס"מ, זה בהחלט צר מספיק בשביל להכנס במעליות ובמסדרונות לא רחבים ומספיק רחב כדי שהעגלה תהיה יציבה וחזקה.

מוצי IGO מקופלת

איזה בגאז' צריך בשביל מוצי אייגו?

בגאז' קטן ומעלה. היא מתקפלת לגודל קטן יחסית. ניתן להתרשם בתמונה משמאל.

נוחות קיפול

די קל לקפל את מוצי IGO. לא נתקלנו בבעיה בקיפול.

קלות הטיול עם מוצי איגו

הטיול עם עגלת מוצי IGO היה לנו יציב ונוח. גם כאשר העמסנו על העגלה משקל היא המשיכה לנסוע בקלות.

מוצי IGO עם אמבטיה

יציבות

עגלת מוצי IGO היא עגלה חזקה ויציבה, גם כאשר העמסנו עליה משקל היא שמרה על יציבות ונסיעה חלקה, בהחלט עגלה איכותית בסטנדרט גבוה.

סל קניות

סל הקניות של עגלת מוצי IGO בהחלט גדול ונוח. הוא נגיש גם בשלב האמבטיה וגם בשלב הטיולון.

פרקטיות

אהבנו מאוד את העובדה שידית העגלה מתכווננת לגובה, כך שכאשר אנשים שונים משתמשים בעגלה כל אחד יכול לכוון אותה לגובה המתאים לו. בנוסף, אהבנו מאוד את הגגון שמכסה נהדר את התינוק בשלב הטיולון. זה מאוד פרקטי בקיץ החם של ישראל. אהבנו גם את העובדה שיחד עם העגלה מגיעה רשת נגד חרקים (ונגד אנשים נודניקים שרוצים לגעת בתינוק) וניתן לשים אותה בשלב האמבטיה גם עם וגם נגד כיוון הנסיעה, כך שהתינוק יכול להסתכל מה"חלון הקדמי" אך להיות מוגן, אגב, גם עגלת מוצי אקסו מגיעה עם הרשת). גם סל הקניות גדול ובהחלט מספק.

אחריות וטיפולים

האחריות שמאדרלנד מוצי בישראל נותנים היא שנתיים של אחריות על כל חלקי העגלה, פרט לידית ולריפוד. האחריות על הידית והריפוד תלויה בשאלה האם נעשה בהם שימוש סביר. בנוסף, ניתן להגיע במשך כל החיים לניקוי העגלה ולאיזון שלה – בחינם.

איזה סלקלים מתאימים לעגלת מוצי IGO?

סלקלים של מקסי קוזי ומוצי בלבד. מוצי מוכרים 2 סוגי סלקלים – סוג אחד הנו סלקל 145 מעלות (חצי ישיבה) והוא עולה 1017 ש"ח. השני מתכוונן ובעל 3 מצבים, ביניהם מצב שכיבה – עלותו 1260 ש"ח. אגב, אותה רשימת סלקלים מתאימה גם לעגלות מוצי אוו (EVO) ומוצי אקסו (EXO)

האם עגלת מוצי IGO ניתנת לכביסה?

כן, אבל לא כל החלקים. לגבי האמבטיה – הריפוד הפנימי של האמבטיה ניתן לכביסה וגם הבד של הגגון. את הריפוד החיצוני של האמבטיה לא ניתן לכבס (ניתן לנקות עם מגבון לח או מטלית). לגבי הטיולון – כל חלקי הטיולון מתכבסים בכביסה עדינה.

צבעים

את עגלת מוצי IGO ניתן להשיג בשלל רב של צבעים, החל מירוק, אדום, כחול ועד שחור, כסוף, אפור ועוד.

מחיר

3,932 בהנחה שהולכים על האמבטיה הרגילה. במידה ולוקחים את האמבטיה הרחבה יותר – המחיר יעלה ל- 4,032 ש"ח. הנחה של כ – 3% תינתן על רכישת עגלה במזומן.

שורה תחתונה

עגלת מוצי IGO היא גם יפה וגם אופה. היא יציבה, חזקה, מתכווננת בהתאם לגובה המשתמש, בעלת סל קניות גדול ונוח לשימוש, גגון נהדר בשלב הטיולון, יפה ומעוצבת. עגלת מוצי אייגו אינה זולה כלל, אבל אם אתם מוכנים להשקיע סכומים בסדר גודל כזה על עגלה לתינוק – אנו חושבים שעגלה זו בהחלט מספקת תמורה טובה מאוד לכסף.

איפה קונים? אפשר כמובן באמזון במחיר מצוין – כאן

מאדרלנד – אולם תצוגה mutsy ראשי
החרוב 1 רשפון
טלפון: 09-9561264, 09-9562264
שעות פתיחה: א'-ה' 9:30-19:00 ;
ו' 9:30-14:00

מאדרלנד – אולם תצוגה mutsy סניף צפון
קיבוץ אלונים
טלפון: 04-9838088
שעות פתיחה: א'-ה' 9:30-19:00 ;
ו' 9:30-14:00

ביקורת זו נכתבה באופן אובייקטיבי לחלוטין וללא שום שיתוף פעולה עם חברת/יבואן עגלות כזה או אחר.

המידע המופיע במאמר מובא לצורך ידיעה כללית בלבד וייתכנו אי דיוקים או מידע לא מעודכן עקב שינויי מחירים של העגלות ושינוי בסל המוצרים של החברה. המידע מהווה את עמדתו של כותבו ואינו מהווה חוות דעת מקצועית. האתר או כותב המאמר לא יהיו אחראים לכל תוצאה הנובעת מפרסום תוכן זה.

Share This Post
Have your say!
00
1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.