קניון שבעת הכוכבים בהרצליה – סקירה

תמונת אילוסטרציה

האם יש פינת הנקה והחתלה מסודרת?

כן. היא ממוקמת בקומה השניה, אפשר להכנס אליה משני מקומות בקומה, האחד ממש על יד עולם הממתקים וחנויות Hanes (ומול קסטרו) והשניה מתוך מגרש מסעדות המזון המהיר.

מה כוללת פינת ההנקה והאם היא פרקטית?

פינת ההנקה כוללת מס' גדול של כורסאות הנקה, וגם חלוקה פנימית מעניינת. יש חלל ראשוני שאליו נכנסים, בתוך החלל של חדר ההנקה הגדול יש "תא הנקה פרטי", אשר תחום בשלושה "קירות" אך אינו סגור לגמרי ומאפשר מעט יותר פרטיות למי שלא רוצה לשבת יחד עם כולן בפינת ההנקה, ומולו עוד פינת הנקה פנימית יותר. פינת ההנקה מאוד מרווחת ומאורגנת מאוד נכון ונעים. פינת ההנקה כוללת שני משטחי החתלה טובים מאוד – הם נראים כמו מזרנים שבהם ניתן להחליף חיתול. בנוסף, על יד כל משטח החתלה יש כיור+פח. מאוד נוח להחליף שם חיתול. בנוסף, בפינת ההנקה יש מיקרוגל (במידה ויש צורך). פינת ההנקה עצמה מאוד פרקטית. לסיכום,  התרשמנו מאוד לטובה מפינת ההנקה של קניון שבעת הכוכבים.

כמה נשים יכולות לשהות שם בו זמנית?

בפינת ההנקה בקניון שבעת הכוכבים יכולות לשהות יחסית הרבה נשים במקביל. בכניסה לחדר ההנקה יש 2 כורסאות הנקה, בהמשך יש את ה"פינה הפרטית" של ההנקה, שם יכולה לשהות עוד מניקה ובהמשך הפינה יש עוד 3 כורסאות הנקה. אז כמה נשים יכולות לשהות שם בו זמנית? בערך 5-6 נשים, כולל עגלות כמובן. לסיכום, פינת ההנקה בקניון שבעת הכוכבים היא מרשימה, מאוד נוחה, מזמינה ופרקטית. אחת הפינות הנקה הכי טובות שראינו עד כה.

ומה לגבי הנקה לא בפינת הנקה? האם יש איפה להניק בקניון במידה ולא מתחברים לקטע של פינת הנקה עם עוד נשים?

בהחלט. ברחבי הקניון ניתן למצוא ספסלים (לא הרבה, אבל קיימים) בהם ניתן לשבת להניק, או סתם לנוח.

ומה לגבי התנהלות כללית בקניון? האם המעליות נוחות ומסודרות? האם ניתן למצוא בקלות את השירותים?

בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה ישנן מעליות מאוד מסודרות. המעליות נמצאות בשני הקצוות של כל קומה בקניון (חוץ מאשר בקומות החניון). המעליות מגיעות יחסית מהר ומרווחות במידה מספקת. לגבי שירותים – פשוט מאוד למצוא בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה שירותים. הכניסה למתחמי השירותים בקומות נמצאת באמצע הקומה ומסומנת בשלט גדול. ההתנהלות הכללית בקניון מאוד נוחה, קניון שבעת הכוכבים מאוד ידידותי לאמהות עם עגלות. בחניון הקניון יש אפילו חניות מיוחדות  ששמורות לאמהות עם עגלות.

ומה לגבי ג'ימבורי או משחקיה?

בקניון שבעת הכוכבים ישנן 2 משחקיות: האחת – משחקיית ג'ימבורי קטנה אך מאוד חביבה בקומת הקרקע (מול החנות של "שילב). מגיעים אליה לרוב תינוקות בני 4-5 חודשים עד שנה וחצי – שנתיים.  משחקיה זו אינה כרוכה בתשלום. בנוסף, בקומה השניה של הקניון ישנה משחקיה של "פעלטון" לגילאים גדולים יותר, משנתיים וחצי ומעלה, וכוללת 4 קומות של משחקים: בריכת כדורים, אומגה, טרמפולינה ועוד. כמה עולה? המשחקיה ליד החנות של שילב, לקטנים יותר, אינה עולה כסף. משחקיית ה"פעלטון" עולה לילד 20 ש"ח, מלווה מעל גיל 15 ייכנס ללא תשלום.

ומה איתך? האם יש חנויות שוות עבורך? איזה חנויות יש גם עבור מוצרי תינוקות?

עבורך תוכלי למצוא בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה את כל המותגים המובילים וגם כמה מותגי מעצבים. עבור מוצרי תינוקות יש בקניון שבעת הכוכבים את החנויות הבאות: שילב, גולף קידס ובייבי, פוקס בייבי, keds וסופר פארם.

לרשימה המלאה של החנויות בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה

לסיכום, ניתן לומר שקניון שבעת הכוכבים בהרצליה הוא אחד הקניונים הכי ידידותיים עבור אמהות שאנחנו נתקלנו בהם. אם את מהאיזור ומחפשת להעביר את היום בכיף, היינו ממליצים על קניון שבעת הכוכבים. ציון כללי: 9.5

שעות פתיחת הקניון: א'-ה'- 10:00- 22:00, בימי חמישי עד 23:00. שישי – 09:30 – 15:00, שבת – 11:00-22:00, כתובת: שבעת הכוכבים 8, הרצליה

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.