טיפוח גם אחרי הלידה – אפשרי?

טיפוח אחרי לידה

קודם כל – אם את בחופשת לידה, אז לפני שאת אפילו מתחילה לקרוא את הכתבה הזו דעי לך שזו הכתבה הכי חשובה שתקראי בזמן הקרוב. אז אוקי, את אמא. אמא זה מחייב מהרבה בחינות, אבל יש בחינה אחת חשובה שייתכן שאפילו לא ייחסת לה חשיבות, אבל תאמיני לי היא קיימת וקיימת בגדול. מהי את שואלת? ובכן, את חייבת להשאר מטופחת. כן,כן,  גם אחרי הלידה. זה שאת אמא לא אומר שאת יכולה להתחיל להזניח את עצמך וגרוע מכך – הזנחה של עצמך זו הזנחה גם של משפחתך. מללבוש טרנינג כל היום ועד לחוסר חשק לכל עשיה בבית הדרך מאוד קצרה.. טיפוח אחרי לידה הוא בגדר MUST. עכשיו בואי נעבור לפרקטיקה ונבדוק מה מצבך:

1. האם את מחליפה בבוקר בגדים גם כאשר ברור לך שלא תצאי היום מהבית עם התינוק/ת או נשארת עם בגדי השינה (יענו עם פיג'מה…)?

2. האם את מתארגנת ומסתדרת לפני שבעלך מגיע הביתה מהעבודה או שאת פותחת לו את הדלת כשכולך מלאה בפליטות של התינוק/ת?

3. האם קנית לעצמך בגד חדש מאז הלידה?

4. האם קנית לעצמך נעליים חדשות מאז הלידה?

5. האם את מקפידה למרוח קרמים על הפנים והגוף מאז הלידה?

6. האם את מתאפרת מאז הלידה?

7. האם הורדת לפחות חצי מהמשקל שהעלית בתקופת ההריון?

אם רוב התשובות הן לא את ממש בבעיה. אישה מוזנחת זה מתכון לצרות.

קודם כל תיזכרי בילדותך – האם אמך הייתה מוזנחת? האם הייתה מאופרת ומוקפדת? אם הייתה מוזנחת – את ודאי לא רוצה להדמות לה בקטע הזה, ייתכן שיש לך שריטות מהילדות בנושא הזה ושהיית מעוניינת שאמך תהיה יותר "זוהרת". אם אמך הייתה מטופחת – זו הדוגמא שקיבלת וכך את ודאי מעוניינת להיראות. קחי בחשבון שאין דבר סקסי יותר מאישה אחרי לידה שנראית טוב ומטופלת. אם אישה נמצאת אחרי לידה ודואגת לעצמה – היא ממש בשיאה – שופעת חזה, מאושרת (לא כולנו,
אבל בואי נניח שאת כרגע מאושרת לצורך הכתבה), נשית מאוד. אפשר לנצל את הנתונים הללו ואפשר גם להזניח ולהיראות כמו דרעק. הכל שאלה של בחירה. אז מה עושים? קדימה, בואי נדבר על זה!

בחודש הראשון שלאחרי הלידה אין מה לדבר כמעט על קניות והנאות בשבילך. בסדר, לגיטימי. בחודש השני את מתחילה קצת להרים את הראש. את כבר בטח מתחילה לשוטט לך קצת בקניון, וגם ברחובות, את כבר קצת יותר נינוחה. בחודש השני הכי קל לקנות לעצמך כי התינוק/ת ישנים יחסית הרבה וקל לתפוס תנומה שלהם ואז לתת ספרינט של חיפושי נעליים לדוגמא. בקיצור – החל מהחודש השני נצלי זמני שינה של הקטנ/ה ועשי את הדברים הבאים:

א.קני נעליים

ב.קני בגדים (ולא בגדי דודה, אלא בגדים שיחמיאו לך ויבליטו את מה שצריך)

ג.קני קרמים וגם השתמשי בהם!

עכשיו שאת כבר אחרי הלידה את חייבת לחזור להיות החתיכה שבה בעלך התאהב.חייבת! אישה שאחרי הלידה מרשה לעצמה להזניח את עצמה – מהר מאוד יכולה למצוא עצמה רואה את בעלה "בודק" בנות אחרות בקניון, ברחוב ובכלל – איזה אישה רוצה שבעלה יהיה מבואס ממנה?

ד. חייבת לחזור לגזרה שלך – המטרה שלך היא להגיע למצב שלפחות ג'ינס אחד מלפני ההריון עולה עלייך. שמרי על מה שאת אוכלת – אל תתקעי מלא קפה הפוך בקניון כשאת מסתובבת עם הזאטוט/ה ותשתדלי לאכול מסודר (זה חשוב גם להנקה).

ה. תתאפרי! זה שאת אחרי לידה ואמא של מישהו, זה לא אומר שאת לא צריכה להמשיך להתנהג בדיוק כמו שהתנהגת לפני הלידה. אם לא התאפרת גם לפני הלידה אז לגיטימי אבל אם התאפרת לפני הלידה ועכשיו הפסקת – נו,נו, נו!  את קודם כל אישה ואחר כך אמא, קודם הייתם את ובעלך (והאיפור) ורק אז התווסף הזאטוט. אסור לך לשכוח זאת.

וחוץ מזה: מה רע שבעלך יראה שגברים אחרים מסתכלים עלייך? שיקנא קצת..

בקיצור, בואי נסכם:- בגדים,נעליים,איפור,קרמים, הורדה במשקל. כולם חובה. כל אלו יגרמו לך להרגיש כמו מלכת העולם או לחלופין לפחות חזרה לעצמי המוכר שלך של לפני הלידה.  בהצלחה!

Share This Post
Have your say!
00
1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.