אילו אביזרים יש לעגלות של בוגבו?

תוהות אילו אביזרים לעגלות בוגבו קיימים? אם תהיתן אם אפשר לשלב שמשיה, מעמד לכוס או כל דבר אחר על העגלות של בוגבו הגעתם למקום הנכון. בכתבה זו נסקור את האקססוריז העיקריים שיש לחברת בוגבו ישראל להציע נכון להיום, כולל מחירים. 

ריפודית – 308 ש"ח. ניתנת לכביסה.

שק שינה לעגלה– 610 ש"ח. טוב לחורף.



ארגונית – מין קייס קטן אותו ניתן לתלות על ידית העגלה ולאחסן בו מפתחות, ארנק, בקבוק, חיתול זמין ועוד – 267 ש"ח.

טרמפיסט – חתיכה שמתחברת לעגלה בצד בו אנו מסיעים את העגלה ועליה ניתן "להרכיב" ילד נוסף – 504 ש"ח.

מתקן מתכוונן לכוס או לבקבוק – אפשר לתלות בכל מקום בעגלה – מעולה למי שאוהבת לקנות קפה תוך כדי שיטוט עם העגלה. פרקטי מאוד גם להניח שם בקבוק מים או כל שתיה אחרת עבורנו – 131 ש"ח.

שמשיה לעגלה – בקיץ הישראלי זה יכול להיות שימושי מאוד. השמשיה מתחברת עם קליפס וניתן למקמה היכן שרוצים. מגיעה במבחר צבעים – 262 ש"ח.

תיק טיסות – מין מזוודה לעגלה כאשר נוסעים לחו"ל – 917 ש"ח.

ללא ספק האביזרים של בוגבו לא זולים בכלל. עם זאת, חשבו אם יש משהו מרשימת האביזרים שכן יכול להיות לכם שימושי וכן שווה את הכסף. כל האביזרים ניתנים לרכישה בחנות היבואן או בחנויות המורשות המוכרות עגלות של בוגבו. איפה ניתן למצוא את רשימת החנויות המורשות? באתר בוגבו ישראל, תחת "משווקים מורשים".

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.