איך בוחרים עגלה לתינוק?

עגלה לתינוק הנה אחת ההוצאות הכי גדולות, אם לא הגדולה ביותר לקראת לידת תינוק. מאיפה מתחילים בכלל? בשביל זה אנחנו כאן, כדי לעשות סדר בבלאגן.

דבר ראשון בבחירת עגלה לתינוק: נוחה ופרקטית!

עגלת תינוק צריכה דבר ראשון להיות נוחה. כל השאר זה כל השאר. אמא או אבא לאחר לידה לרוב צריכים להתנייד עם העגלה, לקפל אותה לרכב לפעמים וכו'. העגלה צריכה להיות במשקל שניתן לתפעול בקלות. העגלה צריכה להתאים לאמא וליכולות שלה.

בנוסף, כדאי שהעגלה תוכל לעבור משטחים קשים בקלות (מדרכות עקומות, כבישים שבורים, אבנים וכו'),מה שנקרא "עבירות" של העגלה. בנוסף חשוב לבדוק את הדברים הבאים לפני שבוחרים עגלה לתינוק:

בוגבו קמיליאן דור 3 החדשה

עגלה לתינוק צריכה להכנס לכם בבגאז

לא הייתם רוצים להגיע למצב שצריך להחליף רכב אחרי שקניתם כבר את העגלה..

אם יש מעלית אצלכם: האם העגלה של התינוק נכנסת במעלית?

יש עגלות רחבות ויש גם מעליות צרות, בדקו זאת מראש,

האם סל הקניות שמחובר לתחתית העגלה לתינוק הוא גדול? האם הוא נגיש?

אולי עכשיו זה נראה שולי, אבל בהמשך אתם תגלו כמה הסל הזה משמעותי. אפשר בחלק מהסלים של העגלות להעמיס מוצרים גדולים כמו שישיות מים, אבטיח, חיתולים וכו').

עגלה לתינוק מדגם מוצי אקסו

בנוסף, במהלך חופשת הלידה ולאחריה מטיילים הרבה עם העגלה והתינוק, ויש צורך מהותי לאחסן קניות כשאתם יוצאים לקניות עם העגלה.

האם העגלה יפה? חשוב שתהיה גם פרקטית!

יש הרבה עגלות בשוק שנראות יפות נורא בחנות, אבל כשמגיעים איתן הביתה מגלים שהן הרבה פחות פרקטיות. לעיתים סל הקניות בהן קטן וזאת מגלים פעמים רבות רק לאחר שכבר נקנתה העגלה.

עגלת סטוקי

ייתכן גם מצב שרק לאחר הקניה תגלו שהגישה לסל הקניות של העגלה מוגבלת, בעיקר בשלב האמבטיה, בו האמבטיה "יושבת על הסל" ומונעת גישה נוחה אליו.

האם את מצליחה להסיע את העגלה ישר גם כשאת משתמשת ביד אחת בלבד?

פעמים רבות תרצי להחזיק את התינוק על הידיים ולהסיע את העגלה ביד אחת. בדקי בחנות אם העגלה יציבה ומצליחה לנסוע ישר כשאת מסיעה אותה ביד אחת.

האם גובה הידית של עגלת התינוק נוח לכם? האם הידית מתכווננת?

(הכוונה היא לידית או ידיות הגדולות המכוונות את העגלה כאשר אתם צועדים איתה). זה רלוונטי בעיקר אם יש הבדלי גובה בין בני הזוג או בין המשתמשים העיקריים של העגלה (סבא, סבתא, אתם וכו'). אם אמורים להשתמש בעגלה כדרך קבע אנשים בגבהים שונים, כדאי שתהיה אופציה לשנות/לכוונן את גובה הידית לפי מי שמשתמש בעגלה. בדקו זאת כשאתם בוחנים עגלה כזו או אחרת.

איך בוחרים עגלה לתינוק

מה חשוב לבדוק לגבי האמבטיה בעגלה?

קיומה של אמבטיה

קודם כל חשוב לוודא שיש אמבטיה בדגם שאתם בודקים. יש דגמים שאין להם אמבטיה אלא רק טיולון שמתכוונן ל – 170 או 180 מעלות.

גודל האמבטיה

חשוב שהאמבטיה תהיה מרווחת יחסית, איך תדעו? השוו כמה אמבטיות בכמה עגלות שונות וראו אם האמבטיה של העגלה שאתם מעוניינים בה נראית לכם מרווחת יחסית.

גובה האמבטיה

יש עגלות שבהן האמבטיה גבוהה, ויש עגלות בהן האמבטיה נמוכה. אם אתם זוג יחסית גבוה – אל תלכו על עגלה לתינוק שיש בה אמבטיה נמוכה,

איך בוחרים עגלת תינוק

סתם יישבר לכם הגב (לדוגמא בוגבו קמיליון יחסית נמוכה), ואם אתם לא שיא הגובה – אל תקחו עגלה שהאמבטיה בה יחסית גבוהה. (סטוקי לדוגמא)

טיולון בעגלה לתינוק – מה חשוב שתבדקו?

האם ההטיולון הוא דו צדדי?

אם ניתן להושיב את התינוק גם עם הפנים אלינו וגם כלפי חוץ – בהתחלה חשוב לראות את התינוק, כשהתינוק מעט גדל, יותר נעים לו לשבת עם כיוון הנסיעה ולראות את הדרך קדימה ולא רק את הפנים שלכם.

לאיזה זוית (כמה מעלות) נשכב הטיולון?

עדיף שהטיולון יגיע לכמה שיותר קרוב ל- 180 מעלות. (כך לתינוק יהיה הכי נוח לישון בעגלה).

עגלת תינוק

האם לעגלת התינוק שאתם רוצים לרכוש יש תו תקן?

תו תקן – ודאו שלעגלה יש תו תקן.

בדקו אחריות ושירות לעגלה 

חשוב לוודא שלמי שמוכר לכם את העגלה יש את היכולת לספק לכם שירות ותיקון תקלות בעגלה בעת הצורך. כמו כן, וודאו לכמה זמן ניתנת האחריות על העגלה ומה היא כוללת.

עגלת תינוק

כמה עולה העגלה שבחרתם?

היום עגלת תינוק עולה לא מעט כסף. חשבו כמה כסף אתם מוכנים להוציא על עגלה ומשם גזרו את הדגמים הרלוונטיים לכם מלכתחילה. אם אין לכם הגבלה של תקציב לעגלה – מעולה, בחרו בדגם שנראה לכם הכי מוצלח!

עיצוב (רק אם זה מעניין אתכם)  – יש עגלות יפות יותר, יש עגלות יפות פחות.. הכל שאלה של מחיר וגם פרקטיקה.

אם אתם אוהבים עיצובים יפים ורוצים להשקיע בכך קחו בחשבון שזה יכול להיות עניין יקר מאוד.

טיפ חשוב לבחירת עגלה לתינוק:

לפני קניה של עגלה לתינוק שלכם צאו לסיבוב עם העגלה מחוץ לחנות וגם בדקו איך אתם מסתדרים עם הכנסתה לאוטו בדקו אם היא נכנסת לכם לבגאז, אם היא מתקפלת לכם בקלות ואם היא כבדה לכם/לא כבדה לכם.

Share This Post
Have your say!
00
1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.