איך להכין שניצל רך?

איך להכין שניצל רך

איך להכין שניצל רךשניצל יכול לצאת פריך ורך, אך גם יכול לצאת קשה וצמיגי. מה יכול לסייע לשניצל לצאת עסיסי ולא להתייבש? מס' דברים:

הפשרה מספקת של העוף – חשוב לוודא שחזה העוף מופשר מספיק, צריך להכניס אותו לטיגון כאשר הוא רך, ולא ישר מהקפאה וגם לא ישר מהמקרר. חשוב שהוא יהיה בטמפרטורת החדר.

חום השמן במחבת – חשוב לוודא שהשמן חם מספיק, אבל גם לא חם מדי. איך יודעים? כאשר אתם מניחים את השניצל בדקו אם הוא מייצר סביבו "בועות" ו"רחש". "רחש" חזק מדי יעיד על כך שהשמן חם מדי, וחוסר ב"רחש" או "בועות" יעיד על כך שהשמן לא חם מספיק. ה"רחש" וה"בועות" צריכים להיות קיימים, אך לא חזקים מדי. עשו ניסוי עם שניצל אחד קטן, הכניסו מעט ממנו לשמן, ובדקו את התגובה.

זמן הטיגון – אם מכניסים את השניצל כאשר השמן חם מספיק, מספיקות 2 דקות טיגון מכל צד, אפילו פחות כאשר הופכים את השניצל לצד השני. טיגון יתר ייבש את השניצל ויהפוך אותו לצמיגי.

יש לכם/לכן טיפים נוספים לגבי הכנת שניצל? מוזמנים/מוזמנות להשאיר בתגובות.

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.