איך מתכוננים לחג כשיש תינוק בבית?

סידורים לחג עם תינוק

סידורים לחג עם תינוקאז החג בפתח, ואיתו גם הנקיונות והסידורים.. אבל איך למען השם אפשר לערוך את כל הסידורים או אפילו רק לקנות איזה בגד נחמד לחג כשאת אחראית על הקטן/קטנה?

אז אספנו מס' דברים שאפשר לעשות על מנת לצאת למסע קניות לחג או סתם לקבל כמה שעות מנוחה מהעולל באמתלה של סידורים לחג:

1. לגייס את החמה, הגיסה או את אמא– הכי טוב להשיג בייביסיטר לתינוק/ת ואם אפשר חינם – למה לא? קראי לגיסתך, חמתך, או אמך. כך גם התינוק/ת יזכה ליחס חם ואוהב מדמות מוכרת וגם את תוכלי ללכת לקניות בשקט ולקנות מה שאת צריכה.

2. לקחת את התינוק איתך למרכז קניות מכוון תינוקות – מה הכוונה? בקניונים מסוימים יש פינת ג'ימבורי לקטנים (גילאי 3 חודשים עד שנה) ואפשר לקחת את התינוק איתך למרכז קניות כזה, לעייף את התינוק בטירוף בגי'בורי או בכל מתקן אחר בקניון, וברגע שהתינוק/ת נרדמים לתת ספרינט לחנויות הבגדים, במידה ולבך חפצה בבגד, או לסופר הקרוב במידה וחפצה נפשך בקניות לחג.

3. איפה בעלך היקר? זה הזמן לתת זמן איכות לבעלך עם התינוק/ת. מאז הלידה סביר להניח שלא בילה הרבה זמן לבדו עם הקטנ/ה והגיע הזמן שלהם לבלות יחדיו! גם אם הוא לא רואה את זה ככה – הסבירי לו מדוע זה חשוב שיבלו רק שניהם. אם הוא לא מבין – פשוט תסבירי לו שוב ושוב עד שיקלוט שזה המצב וז-ה-ו! את חייבת להתחדש לקראת החג ולקבל קצת זמן איכות לעצמך. נקודה. כי מתי בדיוק את אמורה לעשות מניקור/פדיקור/לקנות בגד לחג/לקנות בשר ולעשות גוונים בשיער?

4. ללכת עם חברה טובה שתסייע בעת צרה – בזמן שהתינוק/ת יצטרכו תשומת לב, החברה תהיה לך למושיעה, בזמן שאת מודדת חולצות חדשות ויפות בחנויות השונות. ברור שהחברה לא יכולה להניק את התינוק/ת, אבל גם עזרה מינורית של לנדנד חפצים משעשעים מול העגלה או סתם להחזיק כמה דקות את התינוק על הידיים יכולה לעזור לך לסיים רכישה של מס' דברים שיעשו לך טוב על הנשמה. עכשיו השאלה היא אם נשארו לך חברות בכלל בשלב זה של החיים, ואם נשארו חברות אז השאלה היא אם הן טובות ויותר חשוב – אם אין להן משפחות משל עצמן על הראש.. חפשי חברה רווקה שמתה לבלות את הימים או השעות שלפני החג בלעשות משהו קליל ולא להזכר בזה שלה עצמה אין משפחה.. תביאי אותה שתשחק קצת עם הקטנ/ה!

 

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.