איפה מוצאים גן ילדים?

איפה מוצאים גן ילדים

אם אתם מחפשים גן פרטי, וטרם מצאתם, אתם כנראה בבעיה. איפה מוצאים גן לעזאזל? חשוב שיהיה קרוב הביתה, מקסים, חם ואוהב, עם ארוחות טעימות, צוות מהסרטים, ומחיר הוגן, מתקנים בטיחותיים ועוד. אז איפה מוצאים גן? להלן רשימה של מקומות בהם תוכלו לחפש את הגן המיועד, ובפוסט הזה אתם יכולים לקרוא מה חשוב לבדוק לפני שסוגרים סופית עם גן זה או אחר.

לברר עם השכנים/חברים/מכרים לשכונה

שאלו שכנים, נשים עם עגלות שמסתובבות באיזור הבית שלכם, חברים שגרים קרוב וכו'. בטוח מישהו ימליץ על גן שיכול להיות רלוונטי.

 

 

 

באתרי אינטרנט

תוכלו למצוא באתרים הבאים לא מעט גנים: אתר הגננת, אתר גן פור יו, אתר אינפוגן ועוד. האמת היא שהאתרים הללו לא הכי נוחים לשימוש, וגם לא מכילים בתוכם את כל הגנים, הפעוטונים והמשפחתונים הקיימים וגם לא קרוב לזה, אבל יכולים לספק כיוון או מס' גנים שכן רלוונטיים לאזור שלכם. שווה לבדוק בהם. תוכלו גם לבדוק במאמאזון בפייסבוק ולבקש המלצות לגנים באיזור שלכם, כנ"ל לגבי כל דף פייסבוק שרלוונטי לאיזור המגורים שלכם. לא בטוחים מה כדאי לבחון כשבאים לראות גן?

סיבוב קצר בשכונה יכול להניב תוצאות

מסתובבים בשכונה ופשוט מסתכלים ימינה ושמאלה. במקום ללכת את הדרך הקבועה לסופרמרקט/סופרפארם וכו', שנו את הדרך, לכו מרחובות פחות מוכרים, וייתכן שתבחינו בפעוטונים/משפחתונים או מישהי שמטיילת עם עגלול (עגלה של כמה ילדים יחדיו) אותה אפשר לשאול האם היא מכירה גנים/פעוטונים נוספים באיזור (או שלה עצמה יש מקום בגן?), כבר יש לכם כמה מקומות לבחון. לא בטוחים מה חשוב לבדוק לפני שסוגרים גן? קראו את הפוסט הזה

 נקודה חשובה למחשבה: מאוד לא פופולארי לומר זאת, אבל בסופו של דבר – גן ילדים זה עסק לכל דבר. לא העסק שלכם. בשבילכם זה הילדים שלכם, ובשביל מישהו אחר, הבעלים של הגן זה עסק כלכלי שמטרתו להרוויח, לכן יש פה ניגוד אינטרסים מובהק ביניכם לבין בעלי המעון. כמובן במקרים רבים אנשים העוסקים בתחום הילדים לרוב אוהבים ילדים ועושים זאת עם תחושת שליחות, אך בסופו של דבר גן הוא עסק, כך שחשוב לבדוק שהילדים שלכם כן מקבלים אוכל איכותי ומזין, שהמתקנים בגן בטיחותיים, שהחול בגן מוחלף ע"פ החוק (במידה ויש חול בגן), ושבעלי הגן שומרים על בטיחות ובריאות ילדכם.

Share This Post
Have your say!
00
5 Comments
  1. That's 2 clever by half and 2×2 clever 4 me. Thanks!

    Reply
  2. That's not just the best answer. It's the bestest answer!

    Reply
  3. Gee willikers, that's such a great post!

    Reply
  4. A few years ago I'd have to pay someone for this intnomafior.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.