בוגבו קמיליון 3 החדשה

בוגבו קמיליאן דור 3 החדשה

בוגבו קמיליאן דור 3 החדשהבשעה טובה הגיעה לארץ בוגבו קמיליון 3 החדשה. כמה היא עולה והיכן ניתן להשיג אותה? במה היא שונה מעגלת בוגבו קמיליון הקודמת שנמכרה בארץ עד כה? נסענו לחנות היבואן של בוגבו ישראל על מנת להתרשם.


נתחיל מסקירת השיפורים באמבטיה:

ידית הנשיאה של האמבטיה – כעת ניתן לפתוח צד אחד שלה ואין צורך להוציא אותה לגמרי על מנת להוציא בקלות את התינוק. זה נוח כדי לא לאבד את החלק הזה ובאופן כללי יותר נוח לפתוח צד אחד, להוציא את התינוק ולסגור מאשר להוציא לגמרי את החלק ואולי לשכוח היכן הוא הונח.

ריפוד מזרן האמבטיה – קטיפתי ונעים יותר בבוגבו קמיליון 3.

קיפול ואחסון האמבטיה – אם רציתם לאחסן את האמבטיה של הבוגבו קמיליון הותיקה הייתם צריכים לשלוף את שני הסרגלים המייצבים מבסיס האמבטיה ו"למעוך אותה". עכשיו אין צורך בהוצאתם (ולהסתכן באיבודם – 90 ש"ח לסרגל, לא מעט..) על מנת לקפל ו"להשטיח" את האמבטיה לאחסון נוח שלה.

שיפורים בטיולון:

חגירת התינוק – בטיולון אין כמעט חידושים פרט לכך שבבוגבו קמיליון 3 הכתפיות של החגורה מתכווננות לא רק במשולש הסוגר על מותן התינוק אלא אפשר גם "לשלוף" את הכתפיות פנימה והחוצה בהתאם לכתפי התינוק. בנוסף, בקמיליון 3 קיצרו שלב אחד בחגירה. בקמיליון הישנה היה צריך לחבר בצד ימין חיבור אחד, ואז בצד שמאל חיבור אחד, ואז לחבר אותם לכתפיים, עכשיו יש רק שלב אחד של חיבור והוא לחבר את רצועות הכתפיים למשולש המותן.

שיפורים כלליים בעגלה:

שיפור הגלגלים

בעגלת בוגבו קמיליון 3 נעשה שיפור בגלגלים המעניק הרגשה של יציבות וחוזק רב יותר לעגלה מאשר קודם.

סל הקניות

נפחו של סל הקניות בבוגבו קמיליון החדשה גדל בכ – 2 ליטר.

בוגבו קמיליון 3 דגם ניאוןקיפול העגלה

בעגלת בוגאבו קמיליון 3 קיפול העגלה נעשה נוח יותר ובפחות שלבים. ניתן לקפלה ביד אחת.

צבעים

את בוגבו קמיליון 3 ניתן לקבל בצבע נוסף חדש והוא: צבע כחול פטרוליו (מין טורקיז) ונוספה גם האופציה לקחת את בסיס העגלה בשחור.

מעצור היד

בבוגבו קמיליון הותיקה היו 3 מצבי ברקס: נעול, פתוח וחצי נעול. זה גרם ככל הנראה לבלבול אצל המשתמשים מתי זה נעול ומתי לא, ולכן בבוגבו קמיליון 3 אין שלב "אמצע" ויש רק נעול או פתוח.

מחיר

עגלת בוגבו קמיליון החדשה עולה כ –  5,395 ש"ח.


גרסאות מיוחדות

height="250" />דגם ניאון – בדי העגלה, סל הקניות והידית אחיזה הם בצבע כחול והריצ'רץ' בשלב האמבטיה הוא אדום, ובשלב הטיולון האבזמים בעגלה מגיעים באדום. כנ"ל גם גלגלי העגלה (אדומים וגם זוהרים בלילה..). דגם זה עולה כ – 5,749 ש"ח.

דגם VIKTOR&ROLF – בעצם VIKTOR&ROLF הם בית אופנה הולנדי שעיצב את הדגם החדש הזה שממש מדמה רכב. ידית האחיזה של העגלה כמו גם הידית הסוגרת מעל האמבטיה מצופות עור אמיתי. הגגון של האמבטיה הנו דמוי עור. לגלגלים שלה יש קטע כמו של גלגלי רכב אמיתיים ובאופן כללי הקטע של העגלה הזו הוא: "my first car". גוף העגלה עצמו הוא מאלומיניום ומשווה לעגלה מראה מוקפד יותר. דגם זה עולה כיום כ – 7,570 ש"ח. לא זול כלל וכלל.

לסיכום: אכן יש שיפורים בדגם החדש. לא מדובר בשינויים הסטריים, אבל כן. חוויית השימוש בהחלט יותר טובה בבוגבו קמיליון החדשה. בעיקר בגלל שהיא יציבה יותר, נוסעת חלק יותר וקל יותר לקפל אותה כעת. גם השינויים כמו חגירה טובה יותר בשלב הטיולון והגדלת סל הקניות נחמדים. עם זאת, מחירה עלה בכ- 400 ש"ח.

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.