בעידן האלימות בגנים, איך תדעו למצוא את הגן הטוב ביותר עבור הילדים שלכם?

בדרך לגן

"בדרך לגן״, נולד כדי לסייע להורים למצוא את הגן הטוב ביותר לילדים שלהם", מספרת מיה סטיבה, אמא לאלון בן 4.5, מייסדת שותפה ומנכ״לית בדרך לגן: "בכל יום נכנסות עשרות חוות דעת לאתר. כל חוות דעת עוזרת להורים אחרים בשכונה שלנו. יש לנו אחריות לספר להורים אחרים על החוויה שלנו מהגן וביחד להאיר את הגנים הטובים ולספר להורים על אלו שאינם ראויים. כולנו יודעים כמה כוח יש להורים ובדיוק בשביל זה הקמנו את בדרך לגן. כדי להחזיר את הכוח להורים, ע״י ההורים עצמם.

אז מה אפשר למצוא באתר ״בדרך לגן״?

אילו גנים, פעוטונים, מעונות וגני עיריה מצויים בכל אזור מגורים. בנוסף, חוות דעת ותוצאות דירוג של הגנים והמעונות שנוצרו ע״י הורים אמיתיים שילדיהם היו בגנים אלו, תוצאות סקר על היבטים חשובים בגן, מס' ילדים, כמות צוות, תזונה גישת חינוך ועוד".

איך מוודאים שחוות הדעת באתר בדרך לגן הן של הורים שילדיהם באמת היו בגן?

נדרשת הרשמה עם חשבון פייסבוק פעיל על מנת להשאיר חוות דעת על גן מסוים, ולכן אין אפשרות לצוותים של גנים, סייעות, גננות או כל אדם אחר לכתוב דברים שאינם חוויות אמיתיות של הורים.

ואם מישהו רוצה לשמור על אנונימיות ולא להיחשף עם פרופיל הפייסבוק?

בדף הגן, בנוסף לחוות דעת אותנטיות של הורים מהגן יש גם עמוד תוצאות סקר על היבטים חשובים (ניהול, תזונה, ניקיון, מבנה וצוות). תוצאות הסקר אנונימיות ואם ברצונכם לכתוב חוות דעת ולא להזדהות פומבית בעמוד הגן אתם מוזמנים למלא רק את הסקר. תוצאות הסקר עם הציון המשוקלל שהגן קיבל מוצגות בעמוד תוצאות חיפוש של הגנים.

אז איך השירות של בדרך לגן עובד?

בדף הבית של אתר בדרך לגן תוכלו להזין את כתובת המגורים שלכם או את הכתובת בה אתם מחפשים גן למשל ליד מקום העבודה שלכם, לאחר שתזינו את הכתובת כל הגנים באזור מהקרוב ביותר לרחוק ביותר יוצגו. תוכלו גם למקד את החיפוש באמצעות "חיפוש מתקדם" ולסנן פרמטרים כגון: סוג המסגרת, מספר ילדים, חתך גילאים ויחס צוות/ילדים.

מה עוד ניתן למצוא באתר לגבי גני הילדים והמעונות?

תווי איכות ובטיחות בדרך לגן – אתר בדרך לגן מאפשר לגנים להציג את תווי האיכות והבטיחות בהם הם עומדים (כגון: קורס עזרה ראשונה, לחצן מצוקה, כניסה מאובטחת, מחוסגן, אדלר ועוד).

סיור וירטואלי בגן ילדים – בדרך לגן מאפשר להורים בפעם הראשונה בישראל לסייר וירטואלית בגן טרם הביקור בו! הסיור הוירטואלי מצולם מראש ומאפשר להורים לטייל במרחבי הגן והחצר ולהתרשם מהמבנה ומסידור הגן.

אז אם אתם בשעת חיפוש גן לקטנטנים, במקום לשוטט בין קבוצות פייסבוק, וואטסאפ ובגינות הקהילתיות כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לאתר בדרך לגן להזין את הכתובת שלכם ולקבל את כל המידע במקום אחד.

לאתר
בדרך לגן

­­

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.