למה בחופשת לידה את כל הזמן מחכה שהיום ייגמר?

אישה מבואסת בחופשת לידה

גם לך נמאס לקום בבוקר במחשבה שאת פשוט מתה שהיום הזה שעוד לא התחיל כבר ייגמר? מה זה הרצון העז הזה שבוער בך לסיים את היום, ולסיים גם את מחר ושכל יום שמתחיל ייגמר כבר? למה הזמן לא עובר בחופשת לידה? ובכן, לרוב זה מהסיבה הפשוטה שקשה להמציא את הגלגל מחדש כל יום, ולצאת, ולטייל, ולהפעיל, ולשיר, ולקפל עגלה ולהכניס עגלה לאוטו, לא לישון טוב בלילה וגם לתפקד ביום, להאכיל, לחבק, לנשק וגם מתישהו להספיק לאכול משהו. אז למה כל יום בחופשת לידה נראה כמו הקודם ולאן כל זה מוביל?

סבלנות, סבלנות, סבלנות!

את חייבת להשלים עם כך שבזמן חופשת הלידה ככה זה. יום רודף יום והכל פשוט נראה אותו דבר. אין מה לעשות אבל כשהתינוק קטן הכל נורא דומה. כל חיוך דומה לאחר, וכל טיול עם העגלה נראה כמו…. ובכן, עוד טיול עם העגלה! וכן, נמאס כבר לשוטט בקניון בלי מטרה (במיוחד אם ילדת בקיץ) ונמאס לחפש בנרות חברות להעביר איתן כמה שעות, או להתחנן לאחת הסבתות שתבוא לסייע. איך אפשר להאשים אותך שאת מחכה שהיום ייגמר, ושבעלך כבר יחזור הביתה ותראי עוד אדם מבוגר שאפשר לתקשר איתו? אז מה עושים?  קודם כל, אל תרגישי רע עם עצמך על מה שאת מרגישה. זה באמת נורא קשה לטפל בתינוק קטן לבד במשך יום שלם. (ואם בעלך חוזר מהעבודה ולא מבין למה את מתלוננת, תני לו את התינוק בסופ"ש לכמה שעות רצופות, צאי לבית קפה ותאמיני לי – כשתחזרי לא יהיו יותר ספקות מי עובד יותר קשה). להלן דוגמא כיצד מרגיש בעל שאשתו ילדה.

זכרי, את לא לבד

אם במקרה יצא לך להתקל בחופשת הלידה שלך באמא אחרת שגם נמצאת בחופשת לידה והיא לדוגמא אמרה לך משהו בסגנון של:"מה, את לא נהנית נורא בחופשת לידה? אני נורא נהנית"? או:"איזה כיף זה להיות בבית עם התינוק, הימים פשוט עפים לי" ואת ממש רחוקה מזה, אין לך מה להרגיש רע. לעיתים מאוד קשה להעביר את חופשת הלידה, יום אחרי יום, שעה אחרי שעה, במיוחד אם יוצא לך לבלות יחסית הרבה זמן לבד רק את והתינוק.

לסיכום, כדי לעודד אותך נאמר לך שהימים יעברו, והתינוק שלך יגדל מעט ויתחיל להגיב יותר, ותוכלו לשחק ביותר משחקים, ולאט לאט תכירו גם תינוקות אחרים מהשכונה/אזור שלכם וחופשת הלידה תלך ותשתפר עד שבסוף ממש לא תרצי לחזור לעבודה. להלן מס' כתבות שיכולות לשמש אותך בחופשת הלידה:

מרגישה שאת יוצאת מדעתך מרוב בדידות בחופשת לידה?כנסי לכתבה שלנו על איך להכיר אמהות חדשות.

קשה לך ואת לא יודעת מה לעשות בחופשת הלידה? כנסי לכתבה שלנו על איך להעביר את חופשת הלידה

חושבת כל הזמן על זה שאת לא רוצה לחזור לעבודה שממנה יצאת לחופשת לידה? כנסי לכתבה שלנו:"ילדתי, עכשיו מה עם הקריירה שלי?"

Share This Post
Have your say!
00
1 Comment
  1. היי הקישורים לשלושת הכתבות בסוף לא עובדים

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.