"חודש שישי וכבר נמאס"

השבוע נכנסתי לחודש שישי המיוחל. למה מיוחל? כי אומרים שבחודשים ראשון עד רביעי זה כל הדרעק של בחילות, הקאות, שלשולים, חולשות נוראיות ואח"כ, בשליש השני להריון פתאום מגיע השלב שאת בכלל לא מרגישה בהריון ונורא כיף לך ואת מרחפת באויר, טסה לחו"ל, בונה תכניות ועפה על עצמך בעבודה. YEAH RIGHT! האנשים טובי הלב שמפיצים את השמועות הללו שכחו לספר שבחודש שישי הבטן מתחילה לגדול, ואז כאבי הגב מתחילים להרים את ראשם המכוער, שכחו לספר שבדיוק בשלב זה העובר לוחץ יותר על שלפוחית השתן ואת מוצאת את עצמך קמה 2-3 פעמים בלילה והשינה שלך נפגעת, שכחו גם לספר שבדיוק בחודש שישי את מתחילה להתנפח כמו בלון, וכבר מתקשה למצוא בגדים בכל חנות שהיא (כן, גם באינטרנט!), ושכחו גם לספר על החצ'קונים החביבים והאדמומיים שמלווים את הפרצוף שלך לרוב החל מחודש זה. אז מה אני עושה כדי לצאת מהדיכאון של חודש שישי??

קונה כמה שפחות בגדים וכמה שיותר דברים אחרים

עדיף בשלב זה לא לקנות בגדים. רק המדידה עצמה כבר מכניסה אותך לבאסה שאת בגזרה אחרת לחלוטין מאשר לפני 3 חודשים, מה גם שלא תמצאי כנראה אף בגד שתאהבי את איך שהוא יישב עלייך בתקופה זו אלא אם כן זה יהיה בגד מהסוג של אלו שאת רגילה לקנות בימים שאת לא בהריון, ולא בגד הריון קלאסי, ואז מה שיקרה הוא שפשוט תקני אותו בשתי מידות גדולות יותר מהמידה הרגילה שלך, אבל אז תרגישי פראיירית שהוצאת הרבה כסף על בגד "יפה" שישמש אותך לתקופת ההריון בלבד. המלצה שלי – להתרחק מחנויות בגדים, לקנות מס' פריטים שהכרחיים לשלב שאת נמצאת בו כרגע ותו לא. (כי בינינו, חודש שישי זה עוד נסבל, אבל מה בחודש שביעי? מה שיושב עלייך בול עכשיו, יהיה קטן בעוד חודש וחצי..). אז מה כן לקנות? קרמים שיגרמו לך להרגיש יותר טוב עם עצמך (זה שהפנים שלך מלאות כרגע בפצעונים לא אומר שלא צריך לדאוג להיגיינה, אחרי ההריון תראי את ההידרדרות אם לא תדאגי בזמן ההריון..), ואיפור שאת אוהבת – מייק אפ מוצלח, או איזה סומק חדש. תמיד עושה טוב על הלב. גלידה טעימה, גרביונים שווים, אקססוריז, תיקים, ושרשראות, אלו אף פעם לא יהיו קטנים עלייך בהריון. אם את בהריון בחודשים מתקדמים כרגע אז יש לך מזל – כי לפחות לגזרת הנעליים את לא צריכה לדאוג – שימי כפכפים מדליקות, או נעלי בובה וסגרת את הפינה (כמובן, רק עד שיתחילו הבצקות של חודשים שביעי ושמיני…!)

הכותבת היא אמא בהיריון שני. בחודש שישי.

 

Share This Post
Have your say!
10

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.