לפני טיול ראשון עם העגלה?

טיול ראשון עם העגלה

טיול ראשון עם העגלה

סוף סוף הגעת לרגע שאת מוכנה ומזומנה לצאת החוצה, טיול ראשון עם העגלה ועם התינוק. נהדר! אז האם אפשר בכלל לצאת בלי לסחוב את כל הבית? אפשר, אבל בהחלט יש הרבה דברים לקחת. בכתבה הבאה נעסוק בדברים שצריך לארוז כשיוצאים בפעמים הראשונות מהבית לכמה שעות יחד עם האוצר וגם ניתן מס' טיפים שימושיים לטיולים הראשונים מחוץ לבית. אם את ממש אחרי הלידה, סיכוי גבוה שהפוסטים באתר בנושאי טיפול בתינוק יהיו לך שימושיים.

מתי לצאת פעם ראשונה מהבית עם התינוק?

אין חוקים בדברים הללו אבל באופן כללי, מומלץ לצאת לסיבוב קצר אתם והתינוק/ת, ברגע שאתם מרגישים מוכנים. עדיף לא לדחות זאת יותר מדי ועדיף שהטיול הראשון מחוץ לבית יהיה מאוד קרוב לבית, ולזמן קצר (חצי שעה פלוס מינוס). זה גם יעזור לכם לתפוס בטחון, גם תראו שהשד לא כזה נורא, וגם תהיו ביחד. (וגם לא צריך לארוז כמעט כלום, כי בשניה אתם קופצים חזרה הביתה). טיול רציני וארוך או חצי יום בחוץ זה כבר סיפור אחר לגמרי. לכך בהחלט צריך להכין תיק מאובזר, ובזה נעסוק בהמשך הכתבה.

טיפים חשובים לטיול ראשון עם העגלה מחוץ לבית:

1. חלב שאוב – אם את לא בטוחה איך נכון לשאוב, בפוסט הזה תמצאי מדריך שאיבת חלב, אם את מניקה, עדיף שתקחי איתך חלב שאוב ליציאות הראשונות מהבית, את גם ככה בלחץ, גם ככה לא בטוחה איך יהיה בחוץ ואיזה משבר ייפול עלייך כשאת עם התינוק לבד בחוץ, עדיף שלא תתחילי להסתבך גם עם ענייני ההנקה. אם לא מטריד אותך איך תניקי מחוץ לבית או שזו אינה הלידה הראשונה שלך ואת מרגישה בטוחה בעצמך תוכלי ככל הנראה גם להסתדר בלי. לא בטוחה אם את מניקה נכון? הנה טיפים להנקה טובה ונכונה

2. חיתול טטרה לכיסוי העגלה – גם כשהתינוק ישן וגם כשהוא ער חשוב לסוכך עליו מפני השמש, גם בחורף וגם בקיץ. בנוסף, קחי שני אטבי כביסה (יש כאלו יפים ומעוצבים בחנויות תינוקות אם זה מעניין אותך) כדי להצמיד את הטטרה לעגלה. שימי לב שאת משאירה מעט אוורור מהצדדים. אם החלטת לכסות את העגלה בבד שאינו "נושם" (סינר ההנקה, סווטשירט וכו') חובה להשאיר פתחי אוורור בצדדים ולא לאטום את העגלה, הטטרה נושם ומאוורר, אבל סוושטירט או בגדים שתתלי על העגלה עלולים לחסום את האויר עבור התינוק השוהה בעגלה.

לפני שיוצאים מהבית עם תינוק, יש המון מה לארגן וקל לשכוח דברים.הכנו רשימה שתוכלי להציץ בה בפעמים הראשונות לפני יציאה מהבית על מנת לוודא שלא שכחת כלום. מוזמנת להעתיק ולשמור בצד, אפילו על המקרר.

רשימת ציוד הכרחית לטיולים בחוץ בשביל התינוק:

חיתולים להחלפה, קחי לפחות חמישה.

משחת החתלה

מגבונים לחים

אם את לא מניקה, תחליף חלב ולפחות שני בקבוקים עם מים רתוחים. (אפילו 3, במיוחד אם את יוצאת ליותר משלוש שעות, אי אפשר לדעת כמה רעב פתאום יהיו התינוק/ת)

2 סטים של בגדים להחלפה לתינוק

מוצצים (אם התינוק/ת לוקח/ת, קחי לפחות שניים)

קופסא למוצצים (עדיף לשמור על סטריליות ולשים בקופסא נקיה סגורה)

שמיכה לעגלה (בכל מזג אויר, גם בקיץ, כמובן שבקיץ שמיכה דקה יותר מאשר בחורף)

2 חיתולי טטרה קטנים (לניגוב הפליטות, להסתרת השמש מהתינוק/ת ולשימוש כללי)

2,3 אטבי כביסה להידוק הטטרה לעגלה.

בשבילך:

חולצה להחלפה (לא חובה)

תחבושות היגייניות (במידה ואת עדיין מדממת מהלידה, או אם כבר קיבלת מחזור אחרי הלידה)

אם את מניקה: סינר הנקה (או חיתול טטרה, מה שנוח לך)

בקבוק מים

מפתחות הביתה

סלולארי

ארנק

רשימת דברים שנחמד לקחת איתך:

ספר/עיתון – תאמיני או לא, אבל כשהתינוק ישן ואת עם העגלה בחוץ יש זמן לקרוא.

חומר קריאה כלשהו שמעניין אותך (חומר מקצועי שקשור במקצוע שלך, תשבצים וכו')

Share This Post
Have your say!
00
1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.