כמה עולה מטפלת?

כמה עולה מטפלת

כמה עולה מטפלת? 6,000-7,000 ש״ח לחודש

בגדול, מטפלת עולה הרבה כסף. ובינינו? בצדק. מטפלת זו משרה מלאה. מי שעובד בחוץ וצריך מישהו שיעבוד משרה מלאה אצלו בבית – צריך להתכונן לשלם בהתאם למשרה מלאה. לא מעט פעמים שמעתי הורים מרימים גבה שמטפלת טובה תעלה באיזור 7,000 שקלים ויותר למשרה מלאה. למה זה מפתיע? אתם מקבלים פחות כסף על משרה מלאה בעבודה? (לפלטפורמת מסחר מובילה שמאפשרת לעשות כסף נוסף מהבית –>)

אם הגעתם לכאן ודאי אתם רוצים לדעת כמה עולה מטפלת. מטפלת לתינוק יכולה להיות עסק יקר, ויקר מאוד! ואם תחפשו מטפלת לתאומים אז בכלל זה יקר יקר יקר. אם אתם מחפשים מטפלת, ודאי יעניין אתכם לקרוא גם איפה אפשרי למצוא מטפלת, וגם מאוד מאוד חשוב לדעת איך למצוא מטפלת טובה, וגם אחרי שכבר מצאתם, מוזמנים לקרוא איך לוודא שהמטפלת שלכם באמת מתפקדת כמצופה.

מטפלת לתינוק

כמה עולה מטפלת לתינוק?

מטפלת לתינוק זה לא עסק זול, ובצדק. במיוחד מטפלת במשרה מלאה. אם אתם מחפשים מטפלת במשרה מלאה – תחשבו על זה, היא מגיעה לטפל במשרה מלאה בתינוק שלכם, כדי שאתם תוכלו להמשיך בקריירה/בעבודה שלכם במשרה מלאה גם כן. זו העבודה היחידה שהיא תוכל לעשות כי היא במשרה מלאה אצלכם.

מטפלת לתינוק תעלה באיזור 6,000-7,000 ש״ח לחודש למשרה מלאה (לפחות!)

אז כן, צפו למשהו באיזור הלפחות – 6,000-7,000 ש"ח. מאוד תלוי באיזור המגורים שלכם. איזור גוש דן ייתכן ויהיה יקר יותר, אבל באופן כללי זה יהיה בערך המחיר לתשלום עבור מטפלת במשרה מלאה לתינוק. משרה חלקית זה כבר עניין אחר לגמרי. משרה חלקית לעיתים תשולם לפי שכר שעתי. מאוד מקובל היום לתת שכר שעתי של 45 -50 שקלים למטפלת במשרה חלקית. כנ"ל לגבי בייביסיטר. בייביסיטריות היום לרוב לוקחות בין 40-50 שקלים לשעה – שוב, תלוי באיזור וגם תלוי בגיל. סטודנטיות או חיילות, צעירות ייקחו בין 35-45 ש"ח לשעת בייביסיטר, ואילו מנוסות יותר כ – 50 ש"ח לשעה.

כמה עולה מטפלת לתאומים? יכול גם להגיע ל – 8,000 ואף יותר לחודש

מטפלת לתאומים תעלה באיזור 7,500- 8,000 ש"ח ובאיזור צפון תל אביב יכול גם להגיע ל – 10,000. תחשבו על זה, מטפלת לתאומים צריכה בעצם להיות זמינה כל העת עבור שני תינוקות קטנים למדי, זו משרה מאוד תובענית ולא פשוטה. אתם ודאי יודעים זאת אם אתם הורים לתאומים.לצאת עם שניהם לטיול, להיות זמינה לשניהם כל העת, לשעשע, להאכיל, להרדים, לשחק, לטייל. זו משרה עמוסה. מקובל לעיתים להתחלק במטפלת לשניים, במשותף בין שתי משפחות, ואז בעצם מקבלים מטפלת במשרה מלאה במחיר של משפחתון או מעון. מטפלת לתאומים או מטפלת לשניים לא תעלה פחות מ – 7,000 ש"ח.

אז לסיכום, מטפלת טובה לתינוק תעלה לא מעט כסף, אבל זו ההשקעה הכי טובה וחשובה בעולם הזה. התינוק/ות שלכם קטנים וחסרי ישע. הם זקוקים לטיפול הכי מסור והכי טוב שהם יוכלו לקבל. וכן, טיפול שכזה עולה כסף. תשקיעו במטפלת במשכורת, וגם תשקיעו הרבה בבחירת המטפלת הנכונה והמתאימה ביותר.

לפעמים כדאי לקחת מטפלת לתינוק, אפילו לפני שחוזרים לעבודה

אפילו אם ילדת לפני כמה חודשים ואת מחפשת לחזור לעבודה, לפעמים שווה לשקול לשלם למטפלת עוד לפני שמוצאים עבודה. למה? כדי לייצר לך מומנטום של עיסוקים אחרים מלבד הטיפול בתינוק או התינוקת, וכדי שתוכלי לחפש עבודה ברצינות מבלי שתהיי חייבת להתאים את עצמך רק לשעות וימים מאוד מאוד מסוימים בהם יש לך עזרה מסבתא, בייביסיטר וכו׳. חיפוש עבודה זו משרה מלאה, וכדאי שתוכלי להתמקד בה כדאי שתהיה לך עזרה קבועה ומסודרת. בפוסט הזה תוכלי למצוא טיפים רציניים מאוד לגבי איך להכין קורות חיים טובים

אולי יעניין אותך לקרוא גם את הפוסטים הבאים:

מטפלת או מעון? איך מחליטים?

7 דרכים לבחון את המטפלת שלך

איפה מוצאים גן טוב?

מהם ההבדלים בין גן עיריה לגן פרטי?

פעולות שתינוק לרוב עושה בגיל שנה

Share This Post
Have your say!
71
5 Comments
  1. אני אהיה אבא יחידני לתאומים בקרוב. מישהו יודע מה העלות לאופר בחולון?

    Reply
  2. זקוקים למטפלת לתינוקכם בביתכם.מטפלת מוסמכת מתפנה לעבודה חדשה מספט' 2018 למשרה מלאה לשנה לפחות.חדרתית.צתאים בכל איזור השרון והסביבה.המלצות ותעודות עפ דרישה.מטפלת שמשקיעה המון.
    אשמח להצעות מתאימות בתנאים טובים.טל 0524898183

    Reply
  3. אני מחפשת מטפלת סביב ה2400 שח ברחובות לתינוק… (עם המלצות) 0507352116

    Reply
  4. נפלתם על הראש ?!!?
    45 50 שקל לשעה ?
    7000 אלף בחודש ?! אז שתי תינוקות 14000? עדיף כבר לכל הקרייריסטיות לעשות הסבת מקצוע.
    לוקחים אצלנו בין 1000-1500 ליום שלם ! (ירושלים)

    Reply
    • גם אצלינו, ככה אני משלמת!!!
      השתגעתם לגמרי? לשלם 7000 לחודש? אני לא מרוויחה כזה סכום
      כתבה שהיא בלבול מוח מוחלט, וגם עשתה לי עצבים לא נורמליים בכל הגוף

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.