האם כרטיס לייף סטייל לאמהות משתלם?

בגדים בהריון

כרטיס מועדון לייף סטייל

אז האם שווה לאמהות לעשות כרטיס לייף סטייל של הסופר פארם? כולם מספרים לך שיש המון הנחות, קופונים ומבצעים שווים.. האמנם? נרשמנו ובדקנו.

איפה מצטרפים למועדון לייף סטייל?

בסניפי סופר פארם השונים ברחבי הארץ.

 אז מה קיבלנו במעמד ההרשמה למועדון הלייף סטייל?

טופס באורך סביר למילוי של פרטים אישיים.

תוך כמה זמן קיבלנו את הכרטיס המיועד ואיך קיבלנו אותו?

תוך שבועיים וחצי הכרטיס הגיע אלינו ישירות הביתה עם שליח (תיאמו איתנו מראש את ההגעה טלפונית, מאוד נוח)

האם כרטיס לייף סטייל של הסופר פארם הנו כרטיס אשראי או כרטיס חבר מועדון?

כרטיס הלייף סטייל הנו כרטיס אשראי לכל דבר, שניתן לשלם איתו במרבית בתי העסק בארץ. בעסקים מסוימים כגון: איסתא, Toys r us, קרביץ, דלק, מנטה, מקדונלדס וסופר פארם יינתנו קופונים (נשלחים הביתה בדואר) והנחות למחזיקי כרטיס הלייף סטייל וכמובן שבסופר פארם ניתן לשלם איתו ולקבל הנחות שונות.

מה לגבי מבצעים והנחות למחזיקי כרטיס LIFE STYLE? וקופונים?

נרשמנו לפני כחודשיים לכרטיס, וכחודש לאחר ההרשמה קיבלנו הביתה מכתב עם כמות נכבדת של קופונים שווים בהחלט. לדוגמא: קופסא גדולה של סימילאק ב- 64.99 במקום המחיר המקורי של 89.99, בקבוקי LIFE ב- 14.99, מארז של רביעיית מגבונים לחים ב- 14.99 , חבילת חיתולים פמפרס פרימיום קר ב- 44.99 ועוד קופונים טובים ובאמת משתלמים. בנוסף, קיבלנו לאחר כשבועיים קופונים רבים לפארקי מים (1+1), צעצועים לפעוטוןת ב- TOYS R US, מגוון מוצרים שנמכרים בסופר פארם (ג'ל כביסה, מטהרי אויר, מוצרי איפור), קופונים למנטה (שטיפת רכב, ממתקים מוזלים ועוד), וגם הנחות משמעותיות במקדונלדס ואפילו שובר לקפה חינם. בקיצור – תחליטו אתם אם שווה לכם או לא. לפי דעתנו – בשנתיים הראשונות כאשר אין לכרטיס עלות זה בוודאי משתלם, אפילו אם מנצלים רק קופון אחד.

למי משתלם בעיקר לעשות כרטיס לייף סטייל?

לאמהות ולכל מי שרוכש דרך קבע בסופר פארם. כרטיס לייף סטייל משתלם לאמהות במיוחד כי מדי חודש מקבלים הביתה קופונים של מוצרים שאמהות והורים ממילא צורכים כמו חיתולים, תחליפי חלב, מגבונים לחים, בקבוקים ועוד. בנוסף, גם אנשים שהם לא הורים לילדים קטנים בהחלט יכולים להנות מכרטיס המועדון של הסופר פארם וממבצעים על מרככי כביסה, תוספי תזונה, שמפו, סבונים, אביזרי טיפוח ובכלל ממגוון מוצרי הסופר פארם.

האם כרטיס לייף סטייל של הסופר פארם עולה כסף? האם משלמים במעמד ההרשמה על הכרטיס או שיש דמי מנוי חודשיים/שנתיים?

במידה ובוחרים בכרטיס הרגיל (לא פלטינה, זהב וכו') אז בשנתיים הראשונות אין כל תשלום עבור הכרטיס, לא במעמד ההרשמה ולא מדי חודש/שנה, ולאחר כשנתיים לכרטיס יש דמי שימוש חודשיים של בין 10 ש"ח ל- 17 ש"ח, תלוי בסוג הכרטיס שמבקשים.

אילו סוגי כרטיס לייף סטייל קיימים?

הנפוץ ביותר נכון להיום הוא כרטיס ה- MORE, הוא גם עולה הכי פחות מבחינת דמי כרטיס חודשיים לאחר שנתיים – משלמים עליו כ – 10 ש"ח מדי חודש לאחר שנתיים מההצטרפות (השנתיים הראשונות הן חינם)

סוגי כרטיסי לייף סטייל נוספים הם כרטיס אשראי לייף סטייל פלטינום, זהב וכו' – שם העמלות החודשיות גבוהות יותר. לבחירתכם האישית.

אז האם מומלץ לאמהות לעשות כרטיס אשראי LIFE STYLE של הסופר פארם?

זה עניין אינדיבידואלי. יש אנשים שלא אוהבים שיש להם הרבה כרטיסי אשראי שונים בארנק, ואחרי הכל, כרטיס LIFESTYLE הוא כרטיס אשראי לכל דבר. אם אתם מאלה שלא אכפת להם שיהיה להם יותר מכרטיס אשראי אחד או שניים בארנק, אז אין לכם בעיה עם מהות הכרטיס. לייף סטייל בהחלט מציעים הצעות אטרקטיביות לאמהות ביניהן הנחות משמעותיות על מוצרים לתינוקות.

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.