מאיזה גיל מומלץ ללכת לים עם התינוק?

ים עם התינוק

בילוי בים עם תינוק

ללכת לים עם תינוק

אם אתם כבר מתים ללכת לים עם התינוק אבל לא בטוחים אם הוא כבר מספיק גדול עבור הים הכתבה הזו בדיוק בשבילכם.

מאיזה גיל אפשר ללכת לים עם התינוק?

לא מומלץ לקחת תינוקות לים מתחת לגיל חצי שנה. רוב התינוקות לא יושבים לפני גיל חצי שנה ואז זה סתם מיותר לשים אותם לשכב על מחצלת או מגבת, ללא יכולת שלהם לשחק בחול, לחפור או סתם להנות מהמים. בנוסף, בים ישנן תופעות כגון מדוזות שעוקצות וצורבות בעור, מי מלח שהתינוק אינו רגיל אליהם ויכולים לצרוב לו בעיניים ועוד. עדיף לחכות לפחות עד גיל חצי שנה (לא יקרה כלום אם תחכו גם עד גיל 9 ו- 10 חודשים להליכה לים עם התינוק). גם אם התינוק שלכם כבר עבר את גיל חצי שנה, זה לא אומר שעכשיו אפשר לקחת אותו לים בכל שעה ובכל לבוש. כאשר אתם מחליטים ללכת לים עם התינוק שלכם ההמלצות הבאות חשובות גם לתינוק שלכם וגם עבורכם כאשר אתם הולכים איתו לים:

1. קרם הגנה מתאים (לתינוקות/פעוטות).

2. חבישת כובע לתינוק (וגם לכם)

3. המנעות מהגעה לים בשעות החמות – לא מומלץ בחודשי הקיץ להגיע לים עם תינוקות (וגם לא בעצמכם) בין 10:00 ל- 16:00 (אפילו 17:00).

4. השתדלו לשבת בצל – השתדלו לשבת בצל ולא להיחשף לשמש יותר מדי. השמש הישראלית חזקה ומזיקה מאוד לעור, במיוחד לעור עדין כמו זה של תינוק.

מה לוקחים לים עם התינוק?

מחצלת, מגבת גדולה או כל דבר אחר לשבת עליו בנוחות עם התינוק, בגד ים לתינוק (או שאפשר גם בעירום, למרות שמומלץ לשים בגד ים לתינוק ועדיף שיהיה בגד ים שלם עם שרוולים על מנת להגן על גופו של התינוק גם מפני השמש וגם מפני חול ומפגעים אחרים), מגבת עבורכם, טישו, מגבונים לחים, בקבוקים ואוכל לתינוק –  במידה והתינוק כבר אוכל מוצקים קחו איתכם מלון או אבטיח חתוכים לים (או כל פרי אחר שהתינוק אוהב), תינוקות (כמו גם מבוגרים) נעשים רעבים בים, הכינו כמות גדולה שגם אתם תזכו לנשנש, קחו בקבוקי מים עבורכם, וחיתול ובגדים להחלפה עבור התינוק כשהולכים הביתה. והכי חשוב – שקיות ריקות לשים בהן את הבגדים והציוד המלוכלך מהחול.

ומה עם מדוזות במים? מה לגבי משחק בחול?

כמובן שזה לא הכי סימפטי שהתינוק שלכם ייעקץ ע"י מדוזה, לכן דחו את הכנסתו למים כמה שאפשר. חוץ מהמדוזות, לפעמים המים גם לא הכי נקיים ועדיף שהתינוק יהיה מעט יותר גדול ועמיד לפני שאתם מפגישים אותו עם כל זה. התינוק יכול להנות גם ממשחק פשוט בחול וטבילת הרגליים במים. אין צורך להכניסו למים לגמרי כשהוא ממש קטן. בנוסף, כמובן שכיף לשים את התינוק לשחק בחול אך יש לוודא שבאיזור החול בו התינוק משחק אין בדלי סיגריות, בקבוקים שבורים (מסוכן מאוד), חלקי מתכת או כל לכלוך ומפגע אחר. קחו איתכם כף ודלי, או כל צעצוע אחר שמתאים למשחק בחול עבור התינוק. תהנו!

המידע המופיע במאמר מובא לצורך מידע כללי בלבד. המידע מהווה את עמדתו של כותבו ואינו מהווה חוות דעת מקצועית או רפואית. אין המאמר מהווה תחליף לבדיקה רפואית פרטנית או לדעתו של איש מקצוע. האתר או כותב המאמר לא יהיו אחראים לכל תוצאה הנובעת מכך שמי מקוראי המאמר ביצע את המוצע בו, בין אם התייעץ או שלא התייעץ כראוי עם בעל מקצוע בעניינו האישי.

Share This Post
Have your say!
10

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.