ספריית בית אריאלה לילדים – חינם לתושבי תל אביב

בית אריאלה

מנוי לספריית בית אריאלה יכול להיות פתרון מעולה לימים סגריריים בהם אין כ"כ אפשרות לבלות בגינות הציבוריות, או בחוץ, להורים שיש להם ילדים בגילאי שנתיים ומעלה. בנוסף, קצת תרבות בין כל הבילויים המהירים של היום בטח לא תזיק.. אז מה אפשר לעשות בספריית בית אריאלה עם הילדים? להלן הפרטים.

מנוי חינם לספריית בית אריאלה לתושבי תל אביב, 350 שקל לשנה ללא תושבים

דבר ראשון, ממש נחמד לגלות שמנוי לספריה לתושבי תל אביב הנו בחינם. זה יכול להיות בילוי משותף נחמד לכם ולילדים, גם אתם יכולים להשאיל ספרים, וגם הילדים.במידה ואינכם תושבי תל אביב – מנוי שנתי במחיר מלא עולה כ – 350 ש"ח. אם הנכם סטודנטים תשלמו 200 ש"ח, ויש הנחות לעוד מגוון מגזרים, שווה לבדוק מול הספריה.

כמה ספרים אפשר להשאיל בכל פעם?

5 ספרים על כל מנוי בכל השאלה, כלומר אפשר לפתוח לילד/ה מנוי ולקחת עליו 5 ספרים, וגם ליצור מנוי על שמכם, ואז לקחת גם תחתיו 5 ספרים בכל השאלה. בנוסף, יש אפשרות להשאלת דיוידי אחד מספריית הילדים בכל השאלה, ודיסקים של מוזיקה.

לכמה זמן אפשר להשאיל את הספרים?

ההשאלה היא לתקופה של חודש. ניתן להאריך את ההשאלה דרך הטלפון או באתר האינטרנט של ספריית בית אריאלה.

קנסות על איחורים – כל יום איחור בהחזרה יעלה כ – 50 אגורות.

אגף הילדים החדש בספריית בית אריאלה

אגף הילדים בבית אריאלה עבר שיפוץ לאחרונה ונראה מאוד מזמין וידידותי לילדים. יש שם פופים וכסאות ושולחנות קטנים חמודים לעיון בספרים. בנוסף, כמות הספרים מאוד מרשימה, ניתן למצוא שם מגוון מאוד רחב של ספרי ילדים – ישנים וחדשים כאחד.

פעילויות לילדים

מתקיימות בספריית בית אריאלה בימים שני וחמישי בשעה 17:00 – בדר"כ מדובר על שעת סיפור, פרט לארועים מיוחדים שמצוינים באתר הספריה. עד לדצמבר השנה הפעילויות הן מסוימות ולאחר מכן התכנית משתנה, מומלץ לעקוב בספריה עצמה, שם מחלקים פליירים מעודכנים אודות הפעילויות.

שעות פתיחת ספריית הילדים בבית אריאלה:

ימים א,ב,ד,ה – 10:00-19:00, ימי ג – 15:00-19:00 (אין אפשרות להשאיל באותו יום, רק עיון), ימי ו – 09:00-12:00.

טלפון ספריית הילדים – 03-6910142, מייל: childrenba@mail.tel-aviv.gov.il

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.