עגלת סולה SOLA של מאמאס אנד פאפאס

אמבטיה סולה מאמאס אנד פאפאסחברת מאמאס אנד פאפאס הנה חברה בריטית אשר הוקמה לפני 30 שנה ע"י זוג הורים שהחליטו שהעגלות הקיימות בשוק לא מספיק טובות. הם החליטו לקחת את העניינים לידיים וייצרו עגלה משלהם. מאז נולדו להם עוד ילדים, וגם הם הצטרפו לעסק ובמרוץ השנים נולדו דגמים נוספים של העגלות. נסענו לחנות תינוקות גדולה במרכז הארץ על מנת להתרשם מעגלת מאמאס אנד פאפאס מדגם סולה (Sola) של החברה. להלן הממצאים:

אמבטיה

יש לעגלת סולה אמבטיה. האמבטיה בדגם הסולה מספקת רוחב מספק. חשוב שהאמבטיה תהיה רחבה מספיק על מנת שיהיה ניתן "למשוך" כמה שיותר זמן בו התינוק יכול עדיין להשתמש באמבטיה, זאת על מנת שהתינוק יוכל לשכב על הבטן (עוזר לפתח את איזור חגורת הכתפיים) – השכבה על הבטן אפשרית רק באמבטיה ולא בשלב הטיולון. בנוסף, באמבטיה התינוק יכול להתנועע ולזוז, מה שנמנע ממנו בשלב הטיולון, בו ניתן לשכב רק על הגב והתינוק חגור עם חגורת בטיחות ואין לו יכולת תזוזה.

טיולון

הטיולון בהחלט מספק חוויה טובה. הטיולון הוא אותו טיולון של דגם האורבו (הדגם החדש יותר) הוא נשכב כמעט עד 180 מעלות, התינוק בהחלט יכול לשכב לישון בו. בנוסף, יש לו גגון מצוין דו שלבי המכסה חלק נכבד מאוד מהעגלה (בניגוד להרבה עגלות אחרות שראינו בהן הטיולון מצל הרבה פחות). משענת הרגליים בו מתכווננת וידית האמצע (בה התינוק יכול לאחוז) נשלפת גם היא במידת הצורך וגם ניתנת לכביסה. חשוב גם לציין שניתן להרכיב את הטיולון על העגלה עם וגם נגד כיוון הנסיעה. הדבר שהפריע לנו בטיולון הוא שלא ניתן לקפלו יחד עם העגלה ויש צורך להסירו על מנת לקפל את העגלה.

משקל

משקל העגלה הנו 9 ק"ג. לפי מה שנמסר לנו בחנות (לא שקלנו) משקל השלדה הנו 7.5 ק"ג ואילו משקל האמבטיה והטיולון, כל אחד – 2 ק"ג.

עגלת סולה של חברת מאמאס אנד פאפאס בהחלט קומפקטית. היא מתקפלת לגודל יחסית קטן, שנראה כי ניתן להכניסו לכל בגאז'. עם זאת, יש בכך גם חיסרון שכן האמבטיה צרה גם היא.

עגלת SOLA מאמאס אנד פאפאסגובה העגלה

גובהה של עגלת סולה אינו ניתן לשינוי ולתזוזה. גובה העגלה –  כ – 94.5 ס"מ.

למי מתאימה העגלה?

עגלה זו מתאימה לזוגות בגובה ממוצע. היא מעט יותר גבוהה מעגלת מאמאס אנד פאפאס מדגם האורבו. (חשוב לזכור שדגם האורבו מאוד נמוך, כך שעגלת הסולה גם היא אינה גבוהה, אך יותר גבוהה מעגלת האורבו של מאמאס אנד פאפאס)

איזה בגאז' צריך בשביל עגלת מאמאס אנד פאפאס מדגם סולה?

לטענת המוכרים בחנות כל בגאז' יספיק, מכיוון שהיא מתקפלת לגודל יחסית קומפקטי.

נוחות הקיפול

עגלת SOLA קלה לקיפול. בנוסף, העגלה מתקפלת לגודל יחסית קטן. עם זאת, לא ניתן לקפל את העגלה כאשר הטיולון מורכב עליה, שזה חיסרון. ראשית יש צורך לפרק את הטיולון ורק אז לקפל את העגלה.

עגלת סולה מאמאס אנד פאפאס מקופלתקלות הטיול עם דגם סולה של מאמאס אנד פאפאס

עגלת SOLA של חברת מאמאס אנד פאפאס נוסעת מצוין, היא מרגישה יציבה, וחזקה על הקרקע. היא נוסעת חלק, ועברה משטחים קשים וקלים ללא מאמץ מיוחד.

יציבות

עגלת SOLA מאוד יציבה ובזכות הגלגלים הגדולים שלה היא מספקת חוויית נסיעה טובה. עם זאת, כשאתם מגיעים לחנות לברר לגביה – בקשו להניח תיק עם משקל על העגלה ובמקביל גם בובת תינוק ששוקלת כמו תינוק בן יומו (או כמה חפצים ששוקלים כמו תינוק בן יומו באמבטיה עצמה) ובדקו בעצמכם את היציבות שלה. חשוב לבדוק כיצד העגלה מגיבה גם להבדלי משקלים. לאחר שהנחתם את המשקל של התינוק ואת התיק על ידית העגלה, נסו להוריד בבת אחת את אחד מהם ובדקו איך העגלה מגיבה לשינוי הפתאומי והאם היא שומרת על יציבותה. אנחנו התרשמנו שהיא יציבה וחזקה מספיק.

סל קניות

סל הקניות של עגלת סולה הנו בהחלט חביב. הוא בגודל ממוצע וניתן לגשת אליו, גם בשלב האמבטיה.

פרקטיות

מה אהבנו ומה לא אהבנו בגזרת הפרקטיות של עגלת סולה מחברת מאמאס אנד פאפאס?

אהבנו:

1. את העובדה שלעגלה יש גלגלים גדולים ויציבים המאפשרים נסיעה קלה ונוחה.

2. שהאמבטיה והטיולון נשלפים מאוד בקלות מהשלדה.

3. את הגובה של העגלה – בדיוק במקום. לא נמוכה מדי ולא גבוהה מדי.

לא אהבנו:

1. את העובדה שלא ניתן לקפל את העגלה בשלב הטיולון כאשר הטיולון מולבש עליה, יש צורך להסירו קודם.

2. את ידית ההיגוי של העגלה המתכווננת לצדדים, ולא כלפי מעלה ומטה. הכוונון מיותר לגמרי ולא עוזר לחוויית השימוש.

אחריות וטיפולים

האחריות הניתנת על העגלה הנה לשנה. לאחר מכן ייעשו טיפולים בגלגלים ובשלדה, ייתכן גם ללא עלות, תלוי בתקלה. עם זאת, על קריעה של ריפודים ובדים לא תהיה אחריות ועל תיקון הנזק יהיה צורך לשלם.

סלקלים של אילו חברות מתאימים לעגלת סולה של מאמאס אנד פאפאס?

סייבקס, בי סייף, מקסי קוזי, ג'וי. עבור כל אלו יש צורך ברכישת מתאמים בנפרד.

האם עגלת סולה ניתנת לכיבוס?
כן. כל בדי העגלה (גם באמבטיה וגם בטיולון) ניתנים לכביסה. מומלץ לכבס ב – 30 מעלות.

צבעים
בדי עגלת דגם האורבו נמכרים בארץ במס' צבעים: טורקיז, צהוב, סגול ושחור. השלדה עצמה בצבע כסוף מתכתי רגיל.

זמן אספקה

מיידי במידה והצבע נמצא במלאי.

איפה קונים?

בשלל חנויות ברחבי הארץ.

בחנות בה אנחנו ביקרנו נאמר לנו שהעגלה עולה 2,400 ש"ח. גם לפי זאפ המחיר של העגלה ברחבי החנויות הוא קרוב ל – 2,400 ש"ח.

שורה תחתונה

עגלת סולה SOLA של חברת מאמאס אנד פאפאס מספקת חוויה טובה יחסית של שימוש. העגלה יציבה ויושבת חזק על המדרכה, נוסעת חלק וניכר כי היא חזקה יחסית. היא מתקפלת לגודל קומפקטי, נכנסת כמעט בכל בגאז', והמחיר שלה יחסית אטרקטיבי עבור מה שהיא מספקת. החיסרון שלה לטעמנו הוא בכך שהטיולון לא מתקפל יחד עם העגלה והעובדה שאי אפשר לכוונן את ידית העגלה לגובה. פרט לכך, היא באמת עגלה טובה, יציבה, נוחה וגם יפה.

Share This Post
Have your say!
00
5 Comments
  1. כן מתקפלת במצב טיולון כאשר התינוק נמצא עם הפנים כלפי כיוון הנסיעה.
    כאשר הופכים את הטיולון פנים מול פנים (הורה מול ילד) אז צריך לפרק את הטיולון כי זה לא מתקפל… תהיו מדוייקים…

    Reply
  2. זה לא נכון שהיא לא מתקפלת עם הטיולון
    היא כן מתקפלת עם הטיול כלפי הנסיעה

    Reply
    • והיא עולה במוצצים 2200

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.