פינת ההנקה בקניון רמת אביב – מה כוללת ואיפה נמצאת?

פינת הנקה בקניון רמת אביב

פינת ההנקה בקניון רמת אביב היא די נוחה ונעימה. בהחלט יש פינות הנקה שוות יותר בקניונים אחרים אבל היא בהחלט עושה את העבודה. מה יש בפינת ההנקה בקניון רמת אביב ואיפה היא נמצאת? להלן כל הפרטים.

איפה נמצאת פינת ההנקה בקניון רמת אביב?

פינת ההנקה נמצאת בקומה השניה, בהמשך המסדרון בו ממוקמת החנות של שילב. פינת ההנקה נמצאת מימין לכניסה לשירותי הגברים והנשים.

פינת הנקה בקניון רמת אביבמה כוללת פינת ההנקה?

2 כורסאות הנקה נוחות כולל משענת לרגליים, כיור ופינת החתלה, פח ומסך פלזמה שמשום מה תמיד משודרות בו תכניות מערוץ הופ או ערוץ ילדים כלשהו (למה אף אחד בהנהלת הקניון לא חשב שהאמהות שמניקות הן אלו שמסתכלות על הטלויזיה בזמן שהן מניקות ולא התינוקות בני הכמה שבועות /חודשים שאותם מניקים בחדר הזה? כי בינינו, איזה תינוק בן 3 חודשים צופה בטלויזיה??)

יתרונות וחסרונות של פינת ההנקה בקניון רמת אביב:

יתרונות – כורסאות נוחות ומפנקות. מיקום טוב ומרכזי (ליד חנות של שילב אם במקרה את צריכה לקנות שם משהו/להחליף מתנה או לממש זיכוי שקיבלת ללידה), פינה אסתטית ונוחה.

חסרונות – דלת פינת ההנקה נפתחת כאשר מישהו עומד בכניסה (דלת אוטומטית), לכן כאשר מישהו, לא משנה אם גבר או אישה עומד שם הדלת מיידית נפתחת ואין ממש זמן להסתתר או להתלבש.

פינת הנקה בקניון רמת אביבכמה נשים יכולות לשהות בפינת ההנקה בו זמנית?

2-3 נשים. יש בעיקרון 2 כורסאות הנקה ופינת החתלה. חדר ההנקה די קומפקטי, כך שיותר משלוש נשים עם עגלות לא ממש יכולות להכנס שם בנוחות.

פינת הנקה קטנה נוספת: ממוקמת בשירותי הילדים של הקניון בקצה השני של המסדרון בו ממוקמת פינת ההנקה הראשית (פינה זו ממוקמת מימין לחנות H STERN. פינה זו היא פינת הנקה מאוד מצומצמת שמכילה כורסה אחת בלבד, והיא גם ממוקמת מול משרדים (החלון שקוף לגמרי) כך ששם מומלץ להצטייד בכיסוי כלשהו על מנת להרגיש בנוח.

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.