קניון גבעתיים – סקירה

ביקורת קניון גבעתיים לאמהות
תמונת אילוסטרציה
ביקורת קניון גבעתיים לאמהות

תמונת אילוסטרציה

האם שווה לאמהות עם עגלות להגיע לקניון גבעתיים? יצאנו לבדוק.

האם יש פינת הנקה והחתלה מסודרת?

כן. היא ממוקמת בקומה השלישית מצד ימין, ממש על יד כל מסעדות המזון המהיר בקניון.

מה כוללת פינת ההנקה והאם היא פרקטית?

פינת ההנקה כוללת 2 כורסאות עור, 2 כסאות "רגילים", מראה גדולה, משטח החתלה+כיור+פח גדול, ובנוסף יש בפנים תא שירותים גדול ומרווח. הפינה עצמה פרקטית באופן מספק, למרות שקצת מוזר שיש בפינת ההנקה ארבעה כסאות (שניים מתוכם כורסאות הנקה) אבל אין מקום לארבע עגלות בפינת ההנקה, אז או שהקניון כיוון לכך ששני הכסאות ה"רגילים" ישמשו למלווים של המניקות (למרות שזה ממש לא לעניין אם כך הדבר), או שהם כיוונו את כל ארבעת הכסאות למניקות, ואז מוזר שלא תכננו את הפינה כך שיוכלו להכנס שם ארבע עגלות. בנוסף, במידה ויש שם שתי מניקות ויותר, אין אפשרות לאישה שלישית לעבור ולהגיע לפינת ההחתלה כי פינת ההחתלה ממוקמת בקצה החדר, אחרי כורסאות ההנקה. בקיצור – פינת ההנקה בקניון גבעתיים לא מושלמת.


כמה נשים יכולות לשהות שם בו זמנית?

בפינת ההנקה בתוך קניון גבעתיים יכולות לשהות בו זמנית 4 מניקות (ישנם 2 כסאות ו – 2 כורסאות) אבל לא בטוח שארבע עגלות ייכנסו שם בנוחות. אולי 3 עגלות יצליחו להדחק. לסיכום, פינת ההנקה בקניון גבעתיים היא מעט מיושנת ולא חשבו בה עד הסוף על כל הפרטים אבל בהחלט עושה את העבודה ומשמשת מקום סביר להנקה והחתלה.

ומה לגבי הנקה לא בפינת הנקה? האם יש איפה להניק בקניון במידה ולא מתחברים לקטע של פינת הנקה עם עוד נשים?

כן. ברחבי הקניון פזורים ספסלים בהם אפשר לשבת בנוחות יחסית ולהניק, או סתם לנוח כשהתינוק/ת בעגלה. בנוסף, באמצע הקומה ישנן מעליות וגם על ידן ישנם ספסלים. (אולי לא תרצי להניק ליד המעליות, אבל בהחלט ניתן לשבת לנוח לכמה דקות).

ומה לגבי התנהלות כללית בקניון? האם המעליות נוחות ומסודרות? האם ניתן למצוא בקלות את השירותים?

בתוך קניון גבעתיים ישנן 2 סוגי מעליות. סוג אחד הנו לתנועה בין קומות הקניון, ומעליות אלו נמצאות באמצע כל קומה. סוג שני של מעליות בקניון הן מעליות למשרדים וקופת חולים ואלו נמצאות בקצה של הקומות. עובדה זו לא ממש נוחה מכיוון שבתוך הקניון ניתן לנווט רק דרך המעליות באמצע הקומה. בנוסף, למעליות לוקח זמן לא מעט להגיע. לגבי שירותים – לא פשוט למצוא בקניון גבעתיים שירותים. חבל שהנהלת הקניון לא דאגה להבליט יותר את מיקומם של השירותים. זה לא נעים לחפש שירותים בזמן שהתינוק שלך בוכה ואולי מלחיץ אותך.


ומה לגבי ג'ימבורי או משחקיה?

פה קניון גבעתיים ממש מאכזב. ישנה פינת ג'ימבורי קטנה ומאולתרת בקומה השלישית בתוך מתחם המזון המהיר. הפינה תחומה בקורות פלסטיק אשר כל פעוט יכול להזיזן בקלות. בנוסף, לא כל פינת הג'ימבורי מכוסה מזרונים. ישנם חלקים במתחם שמכוסים בשטיח בלבד, זה לא כ"כ אסתטי וגם לא כ"כ בטיחותי. יש בתוך המתחם של הג'ימבורי גם במה שעליה יושבים ההורים, עוד אלמנט לא בטיחותי. פעוטות יכולים ליפול מהבמה. חשוב לציין שאין תשלום עבור השימוש במתחם הג'ימבורי.

ומה איתך? האם יש חנויות שוות עבורך? איזה חנויות יש גם עבור מוצרי תינוקות?
עבורך תוכלי למצוא בקניון גבעתיים את כל המותגים המובילים וגם כמה מותגי מעצבים. עבור מוצרי תינוקות יש בקניון גבעתיים את החנויות הבאות: MISH MISH, גולף קידס ובייבי, פוקס בייבי וסופר פארם. לרשימה המלאה של החנויות בקניון גבעתיים לחצו כאן
לסיכום, ניתן לומר שקניון גבעתיים הוא לא הקניון הכי נוח בעולם עבור אמהות ואלא אם כן את גרה קרוב לא היינו ממליצים בתור אמא בחופשת לידה לרוץ לקניון גבעתיים. חשוב לומר שבחניון הקניון יש מקומות שמורים לרכבים עם עגלות תינוקות. גם משהו.

שעות פתיחת הקניון: א'-ה'- 09:30- 22:00, בימי חמישי עד 23:00. שישי – 09:00 – 15:00, מוצ"ש – החל מחצי שעה לאחר צאת השבת ועד 23:00. בתי קפה, מסעדות וקולנוע פתוחים גם במהלך השבת. כתובת: דרך יצחק רבין 53, גבעתיים

 

Share This Post
Have your say!
00
1 Comment
  1. פינת ההנקה כנראה עברה שדרוג מאז שהכתבה נכתבה. מכילה לפחות 4-5 עגלות ויש כטרסאת הנקה אחת עם 4 צדדים למניקות. שידת ההחתלה נמצאת בכניסה

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.