מה אוכלים כשיש בחילות בוקר? 5 טיפים מוצלחים במיוחד

הריון כימי

בחילות בהריון מה אוכליםאז הנה את. בהריון ראשון, או שני, זה ממש לא משנה. הבחילות מגיעות, ובגדול! אלא אם כן את מברות המזל שבהריונות פשוט פוסחות על השלב הזה, הכתבה הזו עלולה להמצא שימושית עבורך. אז נכון, הבחילות נוראיות וייתכן שאת מקללת מאוד את בעלך, את החברות, את הסביבה כולה ומתרגזת מהמצב, אבל הוא כאן להשאר. עדיף להתחיל להפנים, ולנסות לפעול להקלה. אז מה אפשר לאכול כדי לשרוד את התקופה הקשה של בחילות השליש הראשון?

קודם כל, חלקנו לא מסוגלות לאכול כלל בשלב זה. עם זאת, מומלץ מאוד לנסות ולאכול, עדיף במנות קטנות של דברים לא שומניים, בריאים יחסית שלא יגרמו גם לצרבות או בחילות נוספות חס וחלילה. אז מה יכול לעזור להעביר את הבחילות בהריון? להלן אופציות:

קרקרים, קרקרים, קרקרים – המוני נשים מדווחות שאמנם זה מאכל שנראה סתמי ומשעמם, אבל כשתוקפות הבחילות – הוא הופך לידידה הטוב של ההריונית ויכול אפילו להוות ארוחת בוקר או ערב. בעיקר כשהבחילות קשות במיוחד.

תה, ג'ינג'ר ולימון – כל שילוב שלהם יתקבל בברכה, לבד או יחד. תה עם לימון, תה עם ג'ינג'ר, תה עם ג'ינג'ר ולימון, מים רותחים עם לימון ועוד.

פירות – יש הריוניות שמדווחות שתפוח או תפוז עשו נפלא לבחילה. שווה לנסות. כנ"ל גם קיוי, אפרסק, מלון ואגס. בחרי לפי העדפתך האישית.

משקאות ממותקים – אם את סובלת מבחילות, את גם בטח אוכלת לא מי יודע מה, ועלולה לסבול גם מחולשה כללית. משקאות ממותקים יכולים לעזור להעלות את לחץ הדם והרגשת החולשה, גם להעלות את מצב הרוח וגם לסייע מעט לבחילה.

סוכריות חמוצות – הן מגיעות בשלל טעמים וצבעים, בקופסאות שונות ומשונות. הצטיידי בקופסא וקחי אותה איתך לעבודה, דאגי גם שתהיה אחת בבית. הן יכולות להעביר את המצב בבית (או בעבודה) מסופני לאפשרי.

באופן כללי: חשוב מאוד שכאשר יש בחילות – להקפיד לאכול מנות קטנות ולשתות הרבה. שתיה מרובה חשובה גם לכל אורך ההיריון.

המידע המופיע במאמר מובא לצורך מידע כללי בלבד. המידע מהווה את עמדתו של כותבו ואינו מהווה חוות דעת מקצועית או רפואית. אין המאמר מהווה תחליף לבדיקה רפואית פרטנית או לדעתו של איש מקצוע. האתר או כותב המאמר לא יהיו אחראים לכל תוצאה הנובעת מכך שמי מקוראי המאמר ביצע את המוצע בו, בין אם התייעץ או שלא התייעץ כראוי עם בעל מקצוע בעניינו האישי.

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.