מחפשים רשימת קניות לחגיגת יומולדת?

רשימת קניות ליום הולדת

מחפשים רשימת קניות ליומולדת? זה לא משנה אם זה יומולדת שנה, שנתיים או יומולדת 4, יש רשימה קבועה של דברים שכדאי שתקנו. אם מדובר על חגיגה לגיל 3, או גיל 4 ומעלה יש מספר דברים שכנראה תצטרכו להוסיף לרשימה. קבלו רשימה די קצרה אבל מקיפה של מה שצריך לקנות ליומולדת. הכי חשוב – תיערכו מראש – בקישור הזה אפשר להזמין ה-כ-ל!

מה קונים למסיבת יום הולדת?

עוגה

נרות

בלונים

מפיות

כוסות חד פעמיות

מזלגות חד פעמיים

כפיות חד פעמיות

מפות חד פעמיות (או רגילות)

קישוטי יומולדת

כיבוד

ממתקים

שתיה קרה

שלוקים/קרטיבים/פופאייס/גלידה

פירות (בקיץ: אבטיח, מלון, ענבים, בחורף תותים)

אופציונלי:

קלחי תירס

ירקות חתוכים (פלפל אדום, עגבניות שרי, מלפפון, גזר)

הפתעה לילדים

נהוג בסוף יום ההולדת לחלק הפתעה קטנה וסמלית לילדים שהגיעו למסיבה – בגילאי שנתיים עד חמש הפתעה כמו בועות סבון, כדור צבעוני קופץ, אקדחי מים או בלון שווה יכולים בהחלט להיות אטרקטיביים כהפתעה לסיום המסיבה.

השכרת מתנפח ליומולדת

אם הילד מעל גיל שנתיים – יהיה נחמד לשקול להשכיר מתנפח. מתנפחים להשכרה ליומולדת עולים לרוב בין 180-350 שקלים, תלוי בגודל של המתנפח ובחברה ממנה משכירים. לרוב משכירים את המתנפח לסוף שבוע – משישי בבוקר ועד שבת בערב. זה די פשוט להשכיר מתנפח – החברה ממנה משכירים נותנת בנוסף למתנפח עצמו את המתקן שמנפח אותו (קטן) וזה לוקח 2-3 דקות לנפח את המתנפח והתפעול מאוד פשוט. מה שכן, לסחוב את המתנפח יכול להיות מעט כבד (כשהוא ללא אויר כמובן) לכן מומלץ לשריין עזרה לטובת העניין הזה.

בכל אופן מה שלא תעשו, אל תגזימו. ילדים הם ילדים וקצת ממתקים, חברים ובלונים עושים להם כיף גדול. לגבי מתנפח ביומולדת, אם יש לכם את האופציה להשכיר אחד, אל תהססו, ילדים פשוט עפים על זה (תרתי משמע!) זה מעסיק אותם במשך כל האירוע, ולכם כהורים נשאר רק להסתכל מהצד ולהנות. בהחלט שווה את הכסף.

Share This Post
Have your say!
12

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.