חיתולי Pampers Premium Care

פמפרס פרימיום קר

פמפרס פרימיום קרחיתולי פמפרס תופסים נתח שוק הרבה יותר קטן בישראל ממה שנהוג לחשוב. בישראל פמפרס תופסים נתח שוק רק של כ – 23% משוק החיתולים ומותג הפרימיום של חיתולי פמפרס – פמפרס פרימיום קר תופס אפילו פחות. בדקנו את חיתולי פמפרס פרימיום קר לעומק ולהלן המסקנות:

בדיקת החיתולים:

אז איך בדקנו את החיתולים?

1. מבחן כוסות המים – שפכנו פנימה 8 כוסות מים מלאות. בכוס השמינית, לאחר שראינו שהחיתול סופג וסופג וסופג (מתנפח מאוד אבל סופג הכל) הפסקנו לשפוך מים.

2. מבחן הבריכה – הושבנו תינוקות בגילאים שונים בבריכה עם מים כאשר הם לובשים את החיתול של פמפרס פרימיום קר. החיתול התנפח והתנפח וכאשר הוצאנו אותם מהמים החיתול לא טפטף. רק היה מאוד נפוח.

3חיתול של פמפרס פרימיום קר לאחר ספיגת כוסות המים. מבחן הלילה – החיתול נשאר יבש לאחר שימוש של כ – 12 שעות בשנת הלילה. החיתול הצליח לספוג גם פיפי וגם קקי ולהשאר יבש לאורך 12 שעות שינה.

כושר ספיגה: לאור הבדיקות שערכנו כושר הספיגה של החיתולים הללו מצוין. הם עמידים מאוד וסופגים כמויות גדולות מאוד של נוזלים.

מראה החיתולים: חמוד. את החיתולים מעטרים ציורי חיות.

מידת גמישות: גמישים מאוד.

גירוי העור: לא נרשמו בעיות ורגישות בעור לאחר שימוש נרחב בחיתולים אצל מס' תינוקות.

מחיר: לא זול יחסית לפמפרס אקטיב ולמתחרים. מחיר ממוצע של חבילה של חיתולי פמפרס פרימיום קר עומד על באיזור 60 ש"ח.

לסיכום, חיתולי פמפרס פרימיום קר אינם זולים ובהחלט יקרים יותר מחיתולי הפרימיום של חברות אחרות כגון טיטולים והאגיס, ויקרים באופן משמעותי ממותג כמו בייביסיטר, אבל הם בהחלט איכותיים. הם עמידים בפני כמויות אדירות של נוזלים, יחסית מרווחים ומתאימים גם לגילאי שנתיים ויותר. הם דקים יחסית וגמישים. במידה ואתם צריכים חיתול שיחזיק זמן רב (טיסה לדוגמא, נסיעה ארוכה באוטו, או לילה יבש) חיתולי פמפרס PREMIUM CARE בהחלט עושים את העבודה בצורה מוצלחת.
 

ביקורת זו נכתבה באופן אובייקטיבי לחלוטין וללא שום שיתוף פעולה עם חברת חיתולים כזו או אחרת.

המידע המופיע במאמר מובא לצורך מידע כללי בלבד. המידע מהווה את עמדתו של כותבו ואינו מהווה חוות דעת מקצועית או רפואית. אין המאמר מהווה תחליף לבדיקה רפואית פרטנית או לדעתו של איש מקצוע. האתר או כותב המאמר לא יהיו אחראים לכל תוצאה הנובעת מפרסום תוכן זה או מכך שמי מקוראי המאמר ביצע את המוצע בו, בין אם התייעץ או שלא התייעץ כראוי עם בעל מקצוע בעניינו האישי.

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.