מה עושים עם הילדים בפסח 2015?

פעילויות לילדים פסח 2015

חופשת פסח 2015 נחה עלינו לטובה, אך הילדים בחופש מהגן בערך שבוע (תלוי אם הם בגן עיריה, או בגן פרטי, אבל לכוווווולם יש חופש ארוך!) – אז מה עושים עם הילדים בפסח 2015? להלן מס' עצות למי שלא יודע מה לעשות עם הילדים בחופשת פסח.

באופן כללי באיזור תל אביב תמיד תוכלו למצוא פעילויות נחמדות לילדים שלכם בשלושה מתחמים: בנמל תל אביב, באיזור הבימה ורוטשילד ובמתחם שרונה – בכולם יש מקומות ייעודיים לילדים לנסוע על אופניים, בימבות, סמארט טרייק, ג'וק, אופני איזון ומה שתרצו, בכולם יש גלידריות, צמחיה ירוקה, מדשאות ומתקנים. שלושת המתחמים הללו יכולים להיות מאוד חביבים במזג האויר האביבי של פסח 2015. בנוסף, לרוב במתחם התחנה בתל אביב יש בחגים הפעלות לילדים ופינות יצירה. מחפשים רעיונות נוספים? להלן.

הצגות – נכון, מדובר בבילוי לא זול, ומדובר בהשקעה שכן רוב האולמות והמופעים מפוצצים עד אפס מקום, אבל בכל זאת, אם יש לכם ילדים בני 3 ומעלה, זה יכול להיות בילוי אולטימטיבי עבורם (במיוחד אם יש עוד ילדים בבית, זה יכול להיות זמן איכות שלכם איתם בלבד) – לא חסרים מופעים לפסח, אפשר לבדוק באתר בראבו, באתרי כרטיסים כאלו ואחרים, בחרו את התכנים לפי אופיו והעדפותיו של הילד.

סרטים – לא חסרים סרטים מוצלחים בקולנוע, לכלל הגילאים, לרוב חברות האשראי יש מבצעים של 1+1 על כרטיסי הקולנוע, שווה להתעדכן באתרים – ישראכרט, חבר, לאומי קארד, אמריקן אקספרס

מפגשים עם חברים מהגן – תמיד נחמד להפגש עם חברים מהגן במהלך החופשה, אפשר להזמין הביתה או ללכת אליהם. בגלל שמזג האויר כ"כ נעים בחג, אפשר בהחלט ללכת לפארקים ביחד, או לתכנן טיול בטבע יחד עם חברים מהגן, משחקים בגינה הציבורית וכו'.

טיולים בטבע – אטרקציה רצינית במיוחד בפסח, יש המון פריחות, ומזג האויר פשוט נוח ואופטימלי לטיולים עם הילדים.

חופשה – כן, זו האופציה היקרה ביותר, אבל האטרקטיבית ביותר ככל הנראה עבור הילדים – חופשה! אילת, ים המלח, הרצליה, כל מקום עם ים וחוף, או מלון עם בריכה יכול להיות אטרקטיבי מאוד, בהרבה מלונות יש פעילויות מיוחדות לילדים – ג'ימבורי מיוחד, הופעות של המלון, צוות מיוחד להפעלות לילדים, פעילויות יצירה ועוד.

חיזוק היכולות והמיומנויות של הילד– אם הילדים שלכם בגן עיריה ועדיין לא יודעים לגזור, להדביק או לשרטט צורות כמו עיגול זה הזמן לשבת איתם בבית ולהתאמן ולחזק יכולות שכרגע חלשות יותר אצלם. אפשר לשחק במשחקים מעשירים כמו משחקי אוניברסיטה לגן, צורות, צבעים, מספרים, ללמוד אותיות, כל מה שבא לכם ללמד אותם ואתם לא מספיקים בשאר השנה – פסח זה זמן מצוין להשלמת פערים עם הילדים.

פארקים ומקומות מיוחדים לילדים – אפשר בכיף ללכת ללונה פארק, למוזיאון הילדים בחולון, לקיפצובה בקיבוץ צובה, לפינות חי, אם מזג האויר מאפשר אז אפילו לים. לרוב האטרקציות יש מבצעים של 1+1 על כרטיסי הכניסה דרך ישראכרט, חבר, לאומי קארד, אמריקן אקספרס ועוד. התעדכנו באתרים.

יש לכם הצעות נוספות? מוזמנים בהחלט להשאיר בתגובות!

 

Share This Post
Have your say!
10

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.