6 דרכים להכיר אמהות בחופשת לידה

איך להכיר אמהות חדשות

איך להכיר אמהות בחופשת לידהילדת? המון מזל טוב! עכשיו איך לעזאזל מעבירים את כל הזמן הפנוי הזה שיש כ"כ הרבה ממנו ולבד? מדכא לבד. אז איך תוכלי להכיר אמהות בחופשת לידה שהן כמוך? הכנו עבורך 6 דרכים נהדרות להכיר אמהות בחופשת לידה שהן בדיוק כמוך, על מנת שיפיגו ממך קצת את הבדידות.

1. לכי לקניון הקרוב לאיזור מגורייך – בטוח תראי שם ים עגלות ואמהות בחופשת לידה, חדשות, בדיוק כמוך. איך פותחים בשיחה? שואלים בחיוך את האמא (שבטח מניקה מולך, או מאכילה בבקבוק) בן כמה או בת כמה התינוקת ואז היא תשאל אותך בן כמה התינוק שלך וכך תתחיל להתגלגל לה שיחה. אפשר גם לשאול איפה היא גרה ואם היא מהאיזור וכו'. לביקורות קניונים לאמהות

2. מרכזי הורים ולידה – יש כל מיני מרכזים כיפיים שיש בהם יועצות הנקה, קורסים לתינוקות ועוד. שם בטוח תוכלי בקלות להכיר אמהות בחופשת לידה. איך פותחים בשיחה? אותו דבר כמו קודם, בן כמה, בת כמה, האם את מכירה פעוטונים או מטפלת טובה באיזור וכו'.

3. ג'ימבורי בקניונים – אין כמו הג'ימבורי בשביל להכיר עוד אמהות. ג'ימבורי אולי נשמע לך משהו שמתאים לגדולים, אבל תגלי שמגיל חודשיים  וחצי, שלושה אפשר בהחלט להשכיב אותם להתרשם מהצבעים ומהמתקנים של הקטנים בג'ימבורי, התינוק יכול להתרשם בג'ימבורי מתינוקות אחרים שמרימים את הראש או מנסים להגיע לצעצועים וזה יאתגר אותו לנסות גם בעצמו. בנוסף, הכי קל להתחיל לפתח שיחה עם אמא אחרת שנמצאת בג'ימבורי. גם ככה כולן יושבות בתוך המשחקיה בלי נעליים, ההרגשה חופשית, התינוקות מתחילים להסתכל אחד על השני והשיחה כבר תתחיל מעצמה.

4. תירשמי לקורס עבור התינוק – אין כמו להרשם לקורס עם התינוק. נכון, זה מלחיץ נורא להתחייב ליום ושעה קבועים כשהתינוק כ"כ קטן – כי הוא בטח יישן בדיוק כשנצטרך לצאת, או שיירדם במהלך ההפעלה בקורס.. אבל בכל זאת עשי מאמץ, העיקר לשמור על איזשהו עוגן של שגרה מסוימת במהלך חופשת הלידה, ואת גם יכולה בהחלט להכיר אמהות בחופשת לידה בקורס שכזה, ואולי אפילו חברות להמשך. כי אין כמו להסתובב עם מישהי שיש לה תינוק בגיל שלך, שמבינה בדיוק מה עובר עלייך, ואולי גם לתינוק שלך יהיה חבר חדש למשחקים משותפים בקרוב. בנוסף, אם התינוק שלך לא בפעוטון ולא רואה תינוקות אחרים המפגש עם תינוקות אחרים יכול להיות נהדר עבורו.

5. חדשי קשרים ישנים עם בנות מהפייסבוק שלך שלפי הפייסבוק נראה שגם הן בחופשת לידה – נכון, זה לא הכי להיט, אבל פתאום אולי תגלי ששרון, שכל כך שנאת אותה בתיכון פתאום כשהיא אמא נהייתה הבחורה שהכי מעניין לך לדבר איתה כרגע? נסי, יכול להיות שתופתעי לטובה, יכול מאוד להיות שתוכלי להכיר אמהות בחופשת לידה – שאת כבר מכירה..

6. טיול בפארק הקרוב אלייך – רוצה להכיר אמהות אחרות? טיילי עם העגלה, או עם המנשא (או עם שניהם), קחי איתך שמיכה נעימה, קצת אוכל (גם לך וגם לתינוק), פתחי את השמיכה במקום בו יש עוד אמהות שיושבות עם העגלה בניחותא. גם שם, אפשר לפתוח בשיחה כמו קודם, או להמציא משהו מקורי משלך. האמא שלידך ברוב המקרים תשמח גם היא לפתח שיחה. גם היא לבד, לא?

Share This Post
Have your say!
00
3 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.