איך ירדתי 20 ק"ג 5 חודשים אחרי הלידה? });

איך ירדתי 20 ק"ג 5 חודשים אחרי הלידה?

1

ירידה במשקל 20 ק"ג – כך עשיתי זאת

ירדתי במשקל 20 ק"ג אחרי הלידה. כן, כן, 20 ק"ג בחמישה חודשים. זה לא היה פשוט, זה לא היה קליל, אבל דבקתי בשיטה מאוד מסוימת. חשוב לומר שלא הרעבתי את עצמי, לא נכנסתי לדיאטות מטורפות שכוללות רק מלפפונים או רק פירות. אימצתי לעצמי (בזכות בעלי) אורח חיים שונה מבחינה תזונתית (רמז:קשר חזק לגלוטן..), אל פחד, גם אני חששתי בהתחלה שלא אעמוד בזה, אבל הכל בראש. ירידה במשקל שהיא משמעותית ולאורך זמן, ולא דיאטת כסאח מהירה שמביאה תוצאות מהירות ואח"כ אכזבות גדולות היא הדרך הנכונה, ולא תעזור אף דיאטת פלא. דיאטות ההרעבה העצמית, דיאטות שמונעות אוכל איכותי מהגוף נידונו לכישלון. הגוף הוא אוטו – חייב דלק איכותי ומתאים לו, על מנת לנסוע כראוי ולאורך זמן. יאללה, רוצות לשמוע איך ירדתי המון במשקל? (חשוב לומר: הצלחתי לשמור עד היום, 4 שנים אחרי!!!) – ואם מעניין אתכם טיפוח אחרי הלידה בכלל – קראו את הפוסט הזה שכתבתי

בהריון שלי עליתי 18 ק"ג, בהחלט משקל לא חריג לעלות אותו ב – 9 חודשי הריון (ראשון!). מי מכן לא עלתה לפחות 15? 12? בעלי אמר לי לאורך כל ההריון:"שטויות, את נראית מעולה, תרדי הכל ממש מהר אח"כ" ואני? "איזה מהר ואיזה נעליים"? מה שעולה ב – 9 חודשים, ייקח גם 9 חודשים להוריד, לא? הרי זה מה שכולם אומרים, שמשקל של אחרי הלידה לא יורד כ"כ מהר. אז אומרים. גם אומרים שכולן פחות או יותר סובלות מדיכאון אחרי לידה, אז אומרים.

גלוטן ופחמימות משמינים

חברות יקרות, צר לי לנפץ לכן (ולרבים אחרים) את המיתוס – אבל פחמימות ובעיקר אלו המכילות גלוטן הן המשמינות והמנפחות. נקודה. לא חילוף חומרים בעייתי, לא גנטיקה דפוקה, אלא המזון שאנו אוכלים, ובעיקר הפחמימות והגלוטן הוא המנפח והמשמין והמונע ירידה במשקל. שנים, שנים, ניסיתי להבין (גם לפני ההריון והלידה) איך יורדים במשקל בצורה נכונה ושומרים זאת לאורך זמן, ולא משנה כמה ספורט עשיתי, וכמה תרגילים וכמה קלוריות ספרתי וחישבתי, מעולם לא הצלחתי להוריד במשקל ולשמור על משקל תקין לאורך זמן. בהמלצתו של בעלי היקר, התחלתי להפחית את כמות הפחמימות שאכלתי. לפני כן הייתי רגילה לאכול המון פסטה, אורז וכל מה שבעצם מכיל גלוטן. (קוראסונים היו אהבתי הגדולה ביותר). לקחתי שבועיים והחלטתי כמעט ולא לצרוך פחמימות (פרט ל – 2 פרוסות לחם שיפון רגיל בבוקר), ופעם בשבוע – להמשך הכתבה על איך ירדתי 20 ק"ג במשקל לחצו כאן

 

Share.

תגובה אחת

  1. Pingback: איך ירדתי 20 ק"ג אחרי הלידה? חלק ב

Leave A Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.