איך להכניס תינוק לאוטו בקיץ?

תינוק באוטו

הגיע אלינו בשעה טובה החום הנוראי של הקיץ הישראלי. החום הזה בהחלט מערים קשיים ולא מעטים, בין היתר על הורים צעירים שצריכים להתנייד עם התינוק ובין כל השאר עולה גם השאלה:"איך מכניסים תינוק לאוטו בחום הזה"? אז מה חשוב לדעת לפני שמכניסים תינוק לאוטו בקיץ? לא בטוחים בכמה שכבות או איך בכלל להלביש את התינוק שלכם בקיץ? מוזמנים לקרוא גם את הפוסט הזהתינוק באוטו

טיפים חשובים לגבי איך להכניס תינוק לאוטו בקיץ:

1. מראש השתדלו להחנות את האוטו בצל.

2. לפתוח את כל החלונות – לפני שאתם מכניסים את התינוק/ת לאוטו, חובה לאוורר את הרכב, פתחו את כל החלונות באוטו (או לפחות את השניים במושב הקדמי, או האחורי, תלוי איפה התינוק יושב).

3. לוודא שהסל קל לא חם – סל קלים רבים מתחממים מאוד בקיץ, יש לוודא שהסל קל לא חם לפני שאתם מושיבים עליו את התינוק. אפשר להניח חיתול טטרה על הסל קל במידה והוא מעט חם. איך להרגיע תינוק בוכה בזמן נסיעה?

4. אל תסגרו את דלת האוטו ליד התינוק לפני שאתם מקפלים את העגלה ומוכנים להכנס לאוטו בעצמכם – פתיחת הדלת ליד התינוק/ת מאפשרת עוד זרימה של אויר. אל תסגרו את הדלת הנמצאת ליד התינוק/ת לפני שקיפלתם את העגלה ולפני שהכנסתם לאוטו את התיק וכל מה שצריך.

טיפים חשובים לזמן הנסיעה באוטו בקיץ:

עשו צל לתינוק – תלו טטרה, חיתול בד, או כל אלמנט אחר שיעשה צל לתינוק בזמן הנסיעה באוטו (אפשר גם להשתמש בצלון של האוטו ולחסום איתו את השמש המגיעה מהחלון שליד התינוק). מאוד חם בקיץ והשמש שמכה על פני התינוק/ת וגם מסנוורת אותו יכולה להיות מאוד לא נעימה ואפילו מסוכנת. עם זאת, היזהרו לא "לחנוק" את האויר בסלקל, הניחו את הטטרה או הצלון באופן שישאיר פתח גדול בסל קל ולא "יסגור" על התינוק.

הדליקו מזגן – גם לתינוק חם! אפילו אם הוא בן כמה שבועות בלבד. תינוק בגיל כמה שבועות כבר לומד לווסת את חום גופו והוא מגיב בדיוק כמוכם למזג האויר בחוץ. הרבה תינוקות מזיעים באוטו, בעיקר בגלל הסל קל. אל תפחדו להדליק מזגן באוטו, ובדקו האם התינוק מזיע, במידה וכן – אפשר להוריד לו שכבה אחת של ביגוד, גם אם הוא ממש קטן. הכל בהתאם להאם הוא מזיע או לא, האם כפות הידיים לחות וכו'. אם הוא מעל גיל חודש וחצי – חודשיים בהחלט אפשר להלביש במכנסיים בלי רגליות ובהתאם לעונה. לא בטוחים איך להלביש את התינוק שלכם בקיץ? קראו את הפוסט הזה

טיפ חשוב להכנסת תינוק לאוטו ללא קשר לעונה:

4. אל תשאירו מפתחות בסוויץ' וצאו לקפל את העגלה – הורים רבים נוטים להתניע את האוטו, להפעיל מזגן כדי לקרר את הרכב, מכניסים את התינוק ויוצאים לקפל את העגלה. מאוד לא מומלץ להתנהל ככה, מכיוון שבשניה מישהו יכול לנסוע עם התינוק/ת שלכם אל עבר האופק ולהשאיר אתכם מאחור. לא פעם נגנבו רכבים עם תינוקות בפנים. ניתן בהחלט לפתוח חלונות ולהשאיר את התינוק באוטו במשך דקה בזמן שאתם מקפלים את העגלה. עם זאת, הזדרזו עם הקיפול כי בתוך האוטו בהחלט חם.

המידע המופיע במאמר מובא לצורך מידע כללי בלבד. המידע מהווה את עמדתו של כותבו ואינו מהווה חוות דעת מקצועית או רפואית. אין המאמר מהווה תחליף לבדיקה רפואית פרטנית או לדעתו של איש מקצוע. האתר או כותב המאמר לא יהיו אחראים לכל תוצאה הנובעת מפרסום תוכן זה או מכך שמי מקוראי המאמר ביצע את המוצע בו, בין אם התייעץ או שלא התייעץ כראוי עם בעל מקצוע בעניינו האישי.

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.