סקר: האם אתם נותנים לילדים לראות טלוויזיה בבוקר?

 

Share This Post
Have your say!
10
3 Comments
  1. רק טלוויזיה על הבוקר. כמות הצלחות, הכוסות, והעצבים שיעופו בבית בלי זה זה דבר מסוכן. חו. מזה שיש לי תינוק קטן בבית, והגדול שלי כבר רואה טלויזיה בחדר בלי לשאול אותי בכלל וה״תינוק״ הגדול כבר לא שואל רשות אלא פשוט חי את חייו בתוך חדרו.עם מסכים וגם טלויזיה. השאר – מבחינתי יכולים להדליק מבלי לשאול בכלל, רק שייתנו לי לארגן את התינוק הקטן בשקט שלי.

    Reply
  2. תגידו אתם בסדר? מי לא שם לילדים שלו טלויזיה בבוקר? לפי מה שאני רואה פה בינתיים, זה תיקו תיקו בין אלו ששמים בוודאות טלוויזיה לילדים בבוקר, לבין אלו שממש לא! מי אתם אנשים שלא שמים טלוויזיה לילדים בבוקר? אתם הולכים איתם לחלוב עיזים? לבקר ציפורים? להאכיל תרנגולים? לעשות שיעורים?? לזמזם פזמונים? מה לעזאזל אתם איתם עושים?! אני מצטער מאוד גבירותיי ורבותיי, אני גרוש פלוס שני ילדים, ואין מצב שאני לא שותה קפה בבוקר ומתארגן באיזי בלי טלוויזיה לילדים. אין שום סיכוי. לא חושב שזה כזה גרוע, להיפך. הם נרגעים, אני נרגע וכולם יוצאים בבוקר רגועים ושמחים.

    Reply
  3. ברור שאני שמה להם טלוויזיה! בתור אחת עם 4 ילדים איך בדיוק אכין 4 קופסאות עשר ואארגן את כולם אם לא יישבו קצת בשקט מול הטללוויזיה?!

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.