איפה נמצאת פינת ההנקה בדיזנגוף סנטר?

פינת הנקה בסנטר

פינת הנקה בדיזנגוף סנטר – -יש חיה כזו? אז כן, אנשים רבים חושבים שדיזנגוף סנטר אינו קניון מתאים לאמהות ושבין היתר גם אין בו פינת הנקה. אז יש פינת הנקה, אבל רק מעטים יכולים למצוא אותה, מיד אסביר.

כותבת שורות אלו בילתה היום עם התינוקת שלה (בת 4 חודשים) בדיזנגוף סנטר. כשהקטנה התחילה לבכות חיפשתי את פינת ההנקה ולא מצאתי. לרוב פינות ההנקה צמודות לשירותים הציבוריים בקניונים, אבל לא כך בדיזנגוף סנטר. ליד השירותים (ובדקתי בשניים מהם) לא נראתה פינת הנקה או החתלה. נכנסתי לגוגל, והקשתי את הביטוי: "פינת הנקה דיזנגוף סנטר". קיבלתי כל מיני אזכורים לא ברורים עם מידע היכן הפינה המיוחלת וכלום. בסוף מצאתי פוסט שאומר שפינת ההנקה נמצאת ליד משרדי חברת הניהול. משרדי חברת הניהול?? למי יש מושג איפה זה? לכו תשאלו אנשים בקניון:"סליחה, איפה זה משרדי חברת הניהול"? ושאלתי, אבל אף אחד לא ידע את התשובה. בראש ייאוש הורדתי אפליקציה בAPP STORE שנקראת "איזי – דיזי" – אפליקציה לניווט בדיזנגוף סנטר שאמורה להקל על מציאת חנויות ושירותים בתוך הסנטר. גם זה לא סייע בעדי. מה שכן עזר לי זו אמא (החמישית ששאלתי) שידעה לומר לי היכן נמצאת פינת ההנקה.

אז איפה נמצאת פינת ההנקה בדיזנגוף סנטר לעזאזל?

אז ככה: הפינה הזו נמצאת בקומה 3 בצד הפחות אטרקטיבי של הסנטר, כלומר, בצד שבו יש את הסופר פארם ואת שוק האוכל, לא בצד של ארומה, קרוקס, זארה, קסטרו וכו'. שם ניגשים למעלית שנמצאת מעל הסופר פארם ועד הסוף במסדרון, עולים לקומה 3, יוצאים מהמעלית וממולכם תראו את פינת ההנקה. ממש, אבל ממש לא פשוט למצוא אותה ללא מידע מקדים.

מה כוללת פינת ההנקה בדיזנגוף סנטר?

ספה אחת, כיור ומשטח החתלה ומתקן מים. החדר עצמו בנוי בצורה לא כ"כ חכמה, שכן הוא בנוי לאורך, כך שאם מישהי נכנסה והתיישבה להניק בספה, העגלה שלה תחסום לחלוטין את הדרך לזאת שבאה אחריה ורוצה גם כן להכנס אל חדר ההנקה. התכנון של חדר ההנקה הזה לא להיט, אבל הוא כן מאפשר לאישה עם תינוק לקבל פרטיות בהנקה (וגם לרוב תמצאי את עצמך שם לבד, כי רוב הנשים לא מוצאות את הפינה הזו או לא יודעות על קיומה!)

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.