גיל שנה – אילו צעצועים כדאי?

צעצועים לגיל שנה

צעצועים לגיל שנה – המלצות

צעצועים לגיל שנה יש בשפע! משחקי הרכבה, ספרים, קוביות, כלי נגינה וכו׳.. להלן רשימה מומלצת במיוחד.

צעצועים לגיל שנה – משחקי הרכבה, קוביות

לגו (עם חתיכות גדולות כמובן) או מגה בלוקס. צעצוע מצוין לגיל שנה. מפתח את החשיבה ואת היכולות המוטוריות, פשוט מצוין. קוביות עץ – יכולות להוות יופי של צעצועים לגיל שנה. קוביות עץ תעזורנה לפתח את החשיבה ולאפשר לתינוק להבין כיצד בונים מגדל. לבנות מגדל עם קוביות עץ מעט יותר קל מאשר לבנות עם מגה בלוקס או לגו מכיוון שבלגו יש גם צורך בהתאמה של החלק במיקום ספציפי ולא רק בהנחה של קוביות במגדל ועצם הבניה.

צעצועים לגיל שנה

ספרים זה דבר מצוין אם אתם מחפשים צעצועים לגיל שנה

ספרים, רבותיי, ספרים! – אם אתם מחפשים צעצועים לגיל שנה, חפשו קודם ספרים. ספרים עם ציורים גדולים וצבעוניים. כל ספרי הילדים הטובים והמוכרים יאתגרו את התינוק בגיל שנה. בגיל שנה רוב התינוקות מדפדפים ומעלעלים בספר וזו אטרקציה בשבילם. יכול לשמש כצעצוע מצוין שמעסיק את התינוק וגם מלמד אותו המון.

ספרים לגיל שנה

פאזלים לגיל שנה

פאזלים עם חתיכות גדולות יהוו אתגר מצוין לתינוק בגיל שנה. בדקו את החלקים וראו שהם יציבים ואינם מתפרקים מכיוון שחתיכות פאזל קטנות יכולות להוות סכנה עבור התינוק. ייתכן שבדיוק בגיל שנה התינוק עוד לא יבין את עצם המשחק אבל לקראת גיל שנה וחצי בטח כבר יהיה לפאזלים שימוש. אם אתם מחפשים צעצועים לגיל שנה שגם מפתחים יכולות לתינוק וגם לא תופסים הרבה מקום – פאזלים זה רעיון מעולה.

צעצועים לגיל שנה

מגדל טבעות כצעצוע לגיל שנה

מקל שעליו משחילים טבעות בצבעים שונים ובגדלים שונים. תינוק בגיל שנה לומד מהר וברגע שתראו לו פעם פעמיים איך להשחיל את הטבעות ולהוציאן הוא יידע צ'יק צ'ק לעשות זאת וזה צעצוע נהדר לגיל שנה. קראו את הפוסט הזה, אם אתם רוצים לדעת אילו פעולות אמור לבצע תינוק בגיל שנה

כלי נגינה הם כמו צעצועים לגיל שנה

קסילופון, פסנתר צעצוע או כל כלי נגינה אחר – נהדר עבור התינוק. הצלילים מסקרנים, הקשר בין הלחיצה לבין המנגינה נהדר לגיל הזה, מפתח ומהנה לתינוק. (למרות שיכול להעיק על ההורים בשלב מסוים. בנוסף, החבאת חפץ לתינוק מאחורי הגב שלכם וחיפושו ומשחקי "תן וקח" – תנו לתינוק חפץ ובקשו אותו בחזרה וחוזר חלילה.

הכנסה והוצאה מקופסאות בגיל שנה

תינוק בגיל שנה ייהנה מאוד מהכנסה והוצאה של חפצים לקופסאות. תוכלו לארגן עבורו קופסא גדולה בה תאחסנו את הצעצועים שלו ותוכלו להוציא אותם ולהכניס אותם בחזרה. אתם יכולים לעשות עבור התינוק טקס שבסוף היום מסדרים את הצעצועים ומחזירים יחד את כולם לקופסא.

רעיונות לגבי איזה צעצועים לגיל שנה לבקש כמתנת יום הולדת לתינוק

בריכה מתנפחת או ערכת כף ודלי לים, בגד ים, בימבה (רכב קטן בו התינוק מזיז את עצמו עם הרגליים, הרבה יותר טוב מסמארט טרייק או רכבי התלת אופן בהם העבודה נעשית ע"י ההורה כמו בדחיפת העגלה), תמיד נחמד לקבל בגדים חדשים, שולחן קטן עם כסאות קטנים, שולחן פעילות (למרות שלרוב תינוקות בגיל שנה ממצים אותו די מהר), אוהל לתינוקות בו התינוק יכול לשבת עם כדורים, בובות וכו'.

צעצועים לגיל שנה שכדאי להמנע מהם בגיל זה ומחלקם מומלץ להמנע בכלל:

הליכוןֿ

לא מומלץ בעיקר עקב נפילות וחבלות חזקות שיכולות להגרם לתינוק. כאשר פעוטות משתמשים בהליכון ההליכון בעצם נותן להם תחושה אשלייתית של יציבות בהליכה (עבור תינוקות שעדיין לא הולכים לבד) ותינוקות יכולים לתפוס תאוצה מאוד מהר עם ההליכון ובגלל שאין להם באמת יציבות בהליכה והם נשענים על ההליכון הנפילות וההתרסקויות על הרצפה וגם החבלות יכולות להיות קשות, מה גם שהליכון לא ממש לא מעודד הליכה. בקיצור – מיותר ומסוכן.

בובות פרוותיות וצמריות

חלק מהתינוקות בגיל שנה עדיין מכניסים חפצים לפה ולא הייתם רוצים למצוא את הפה של התינוק מלא פרווה או שערות בסוף היום (מה גם שזה יכול להוות סכנה של ממש). להזמנת מוצרים מעולים לגיל שנה מאמזון במחירים מעולים

Share This Post
Have your say!
10
1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.