מתנות לגיל שנה – 5 רעיונות

מחפשים מתנות לגיל שנה? לא משנה אם זה עבור הילד שלכם, או של חברים, או אחיין, אחיינית, אספנו עבורכם רשימה של 5 פריטים שיכולים להיות מתנות מעולות לגיל שנה. יש לכם רעיונות נוספים למתנות לגיל זה? הוסיפו בתגובות.

ספר מנגן/ספרי הרך/הספר הראשון שלי – יש בחנויות הספרים סטימצקי, צומת ספרים, וכל השאר, וגם בחנויות כמו ילדותי, או חנויות ממותגות אחרות לילדים ספרים מנגנים עם צלילי חיות שונות, או כלי נגינה.

IMG_1464

יש גם ספרים שיש בהם מרקמים שונים כמו פרווה (סינתטית כמובן), בדים שונים וכו' על מנת שהילד יתנסה בהכרת חוש המישוש והמרקמים השונים הקיימים. אגב, לא חייבים לקנות ספר מנגן, גם ספר רגיל עם ציורי חיות, או ציורים גדולים יכול להתאים לגיל שנה. לרעיונות נוספים למשחקים לגיל שנה

מגנטים – יש משחק מגנטים המכיל ריבועים, משולשים, ועוד צורות, הצורות נדבקות אחת לשניה ואפשר ליצור איתן המון הרכבות. זה נורא קל לשחק בזה בגלל שהחלקים נדבקים זה לזה ולכן מתאים לגיל שנה (משחק זה מאוד מתאים גם לגילאי 3-4, כך שאם לילד שחוגג יומולדת יש אח או אחות גדולים זו תהיה הצלחה משפחתית מסחררת!).

IMG_9861

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

יש כמה מותגים מובילים בתחום הזה – המוביל הוא MAGNA TILES (לרוב ניתן לרכישה באינטרנט ובחנויות מסוימות בארץ), אחריו יש את MAGFORMERS שאותם ניתן לקנות בחנויות ספרים ובטויס אר אס, וגם בעלי אקספרס תוכלו למצוא הרבה מאוד מוצרי מגנטים כאלו ואחרים שיעשו את העבודה אבל ידרשו קניה מראש לפני מסיבת יום ההולדת.

IMG_9887

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מתנות נוספות לגיל שנה

תיק חדש – תמיד יכול להיות נחמד. תיקים יפים אפשר למצוא במיננה, שילב, הפנינג, טויס אר אס, ובכלל בכל חנויות הצעצועים והילדים. מחיר של תיק טוב לא אמור לעלות מעבר לכמה עשרות שקלים.

בגדים – תמיד שימושי ואף פעם אין יותר מדי בגדים יפים או חגיגיים.

בימבה ג'וק או אחת נמוכה – בימבות הן להיט הסטרי לגיל שנה. מאוד מתאים לגיל הזה ומאוד מפתח את הרגליים והיציבה. המתנה הכי מומלצת מבחינתנו לגיל שנה.

בימבה גוק

מחפשים עוד רעיונות לצעצועים ומתנות לגיל שנה? קראו את הפוסט הזה

 

 

 

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.