איך יורדים לטיול עם תינוק כשאין מעלית?

טיול עם תינוק בלי מעלית

איך יורדים לטיול עם תינוק כשאין מעלית בבניין? במידה ואתם גרים בבניין שאין בו מעלית אספנו פה כמה רעיונות לגבי איך להוריד את התינוק לטיול כאשר אתם לבד.

לפני הכל, טיפ חשוב: גם אם אתם גרים בבניין ללא מעלית וחושבים להוריד את העגלה קודם ואז את התינוק, אל תעשו זאת ואל תשאירו תינוק לבד בבית בשום פנים ואופן. אל תשאירו בלול ותגידו "יהיה בסדר, זה בדיוק לדקה", אל תשאירו במיטה ותחשבו "שיהיה בסדר, לוקח רק 2 דקות להוריד את העגלה ולחזור". זה מסוכן להשאיר תינוק לבדו בבית מכיוון שאף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה ברגע שתצאו מהבית – אולי תשכחו את המפתחות, אולי הדלת תיטרק ותינעלו בחוץ, אולי יקרה לכם משהו שימנע מכם לחזור הביתה וכו'.

במידה ויש ברשותכם רכב:

1. ניתן להשאיר את העגלה באוטו ולהעלות את התינוק הביתה עם סל קל, וכאשר יוצאים עם התינוק מהבית ניתן לרדת איתו לאוטו כאשר הוא בתוך הסלקל, מניחים לרגע את הסל קל באוטו ואז הידיים פנויות כדי להוציא את העגלה מהאוטו.

2. ניתן להשאיר את העגלה באוטו ולהעלות את התינוק הביתה עם מנשא או על הידיים, וכאשר יוצאים עם התינוק מהבית ניתן לרדת איתו לאוטו כאשר הוא במנשא או על הידיים שלכם, מניחים לרגע את התינוק בסל קל באוטו ואז הידיים פנויות כדי להוציא את העגלה מהאוטו.

במידה ואין לכם רכב (או שאת בחופשת לידה והרכב לא זמין לך במהלך היום כשאת יוצאת לטייל):

מהאופציה הזו רוב האנשים משתדלים להמנע עקב פחד מוצדק שיגנבו את העגלה, אבל במידה ואין לכם רכב אולי תשקלו לנעול את העגלה בכניסה לבניין (אולי יש חדר צדדי או פינה שאפשר לקשור ולהסתיר בה את העגלה) ואז תוכלו לרדת עם התינוק למטה כאשר הוא במנשא, וברגע שמגיעים לעגלה ניתן לפתוח אותה ולהעביר אליה את התינוק. את המנשא אפשר לאחסן במהלך הטיול בסל הקניות של העגלה.

באופן כללי על מנת לרדת לטיול עם התינוק אפשר גם לבקש עזרה משכן או שכנה, שיחזיק/תחזיק את התינוק ואתם תורידו את העגלה, או להיפך.

לאלו מכם שיש בבניין מעלית, אבל יש לכם חצי קומה לרדת או לעלות מהמעלית, אפשר לשים את התינוק באמבטיה בלבד (בלי לחבר אותה לעגלה), להוריד את האמבטיה עם התינוק שוכב בפנים אל המעלית, כאשר העגלה כבר מחכה לכם בפתח הדירה, כך שאתם בקשר עין כל הזמן עם התינוק, ואז אתם יכולים להוריד מהר את העגלה.

המידע המופיע במאמר מובא לצורך מידע כללי בלבד. המידע מהווה את עמדתו של כותבו ואינו מהווה חוות דעת מקצועית או רפואית. אין המאמר מהווה תחליף לבדיקה רפואית פרטנית או לדעתו של איש מקצוע. האתר או כותב המאמר לא יהיו אחראים לכל תוצאה הנובעת מפרסום תוכן זה או מכך שמי מקוראי המאמר ביצע את המוצע בו, בין אם התייעץ או שלא התייעץ כראוי עם בעל מקצוע בעניינו האישי.


Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.